جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

ورود 3 محموله موشک از ترکیه به سوریه

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 238323
ادامه عملیات ارتش سوریه در حلب، ادلب و حمص برای بازگرداندن امنیت به آن، کشته شدن دهها فرد مسلح در درگیری با نیروهای ارتش در حلب، ورود سه خودروی حامل افسران ترک و موشکهای ضد هواپیما به سوریه و دستگیری 40 نظامی ترک از سوی کمیته های مردمی در حلب از آخرین خبرها مربوط به سوریه است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، همزمان با ادامه حمایتهای قطر، ترکیه و عربستان از افراد مسلح، ارتش سوریه نیز به عملیات پاکسازی در حلب، حمص و درعا ادامه می دهد.

تلویزیون سوریه گزارش داد یک فرد مسلح در حال تلاش برای کارگذاشتن بمب در خیابان اصلی منطقه السلمیه در حومه حماه کشته و چند نفر دیگر از همراهانش زخمی شدند.

این رسانه همچنین از درگیری شدید میان افراد مسلح و نیروهای ارتش در نزدیک کاخ دادگستری حلب خبر داد.

درگیریها میان ارتش سوریه و افراد مسلح در اطراف منطقه الاشرفیه حلب نیز همچنان ادامه دارد، خبرنگار العالم گزارش داد کمیته های مردمی در مناطق مرزی شهر حلب، 40 نظامی ترک را دستگیر کردند.

العالم همچنین از ورود سه دستگاه خودرو از ترکیه به سوریه حامل افسران ترک خبر داد که درصدد رساندن موشکهای ضد هواپیما برای گروههای مسلح هستند.

تلویزیون سوریه نیز گزارش داد ارتش با افراد مسلح در صلاح الدین حلب درگیر شد و شمار زیادی از آنها را کشت که در میان آنها چند تروریست عرب به چشم می خورند.
 
این در حالی است که العربیه مدعی شد نیروهای اسد مرتکب کشتار در اریحا در حومه ادلب شدند.

سخنگوی گروههای مسلح در سوریه نیز تاکید کرد این گروهها از قطر، عربستان و ترکیه سلاح دریافت می کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *