سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰

یک باخت بیاورم با موشک می‌فرستیدم هوا!

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 238194
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه امیدوار است تا آخر لیگ سرمربی این تیم باقی بماند، گفت: ما دو برد و دو باخت داریم ولی فکر می‌کنم اگر یک باخت دیگر بیاورم شما (خبرنگاران) مرا با موشک به هوا می‌فرستید!
به گزارش جهان به نقل از مهر، "تونی الیویرا" بعد از پیروزی تیمش برابر راه آهن در نشست خبری حاضر شد و تصریح کرد: هر دو تیم در این مسابقه جنگیدند و سعی داشتند بازی خوبی ارائه کنند ولی ما با پیروزی در این دیدار نشان دادیم که نسبت به گذشته تفاوت‌های بسیاری پیدا کرده‌ و روند رو به رشدی داشته‌ایم.
 
وی در خصوص اینکه بحث برکناری‌اش در هفته‌های نخست لیگ حرفه‌ای است، تاکید کرد: هفته پیش هم این سئوال را از من پرسیدند، در حالی که مسئول روابط عمومی تیم کنار من حضور داشت و در ارتباط مستقیم با جعفری مدیرعامل باشگاه چنین صحبت‌هایی را رد کرد.
 
سرمربی تراکتورسازی افزود: من با خودم به اینجا (ایران) حرفه‌ای‌گری و شخصیت بازی کردن را آورده‌ام نه اینکه با چتر به اینجا آمده باشم! من در 34 سال گذشته بازیکن، مربی و حتی مدیر باشگاه بنفیکا بودم و تا روز آخری که در تراکتورسازی حضور داشته باشم با جعفری و سایر مدیران باشگاه ارتباط خوبی خواهم داشت. شما که این سئوال را مطرح می‌کنید همسن و سال پسرم هستید. این حرف‌ها مثل انداختن پوست موز زیرپاهای من است اما مطمئن باشید من با این چیزها زمین نمی‌خورم.
 
تونی با بیان اینکه اگر امروز هم می‌باختم این حرف‌ها را می‌گفتم، خاطرنشان کرد: هدفم این است که بهترین کارایی را در تیم داشته باشم. در حال حاضر ما دو برد و دو باخت داریم ولی اگر یک باخت دیگر بیاوریم شما مرا با موشک به هوا می‌فرستید!
 
وی ادامه داد: زندگی تمام مربیان فوتبال به نتیجه یک تیم بستگی دارد؛ من هم امیدوارم شرایط طوری باشد که تا آخر لیگ در تراکتورسازی بمانم.
 
تونی در خصوص تعطیلی لیگ به خاطر اردوی تیم ملی گفت: زمانی که من سرمربی تراکتورسازی شدم این تصمیمات گرفته شده بود. به هر حال شما می‌دانید که تیم ملی ایران در ماه‌های آینده دو بازی مهم دارد که می‌تواند نقش مهمی در صعود تیم کشورتان به جام جهانی داشته باشد.
 
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد: سعی می‌کنیم از فرصت‌هایی که داریم برای پیشرفت و جبران اشتباهات‌مان استفاده کنیم. ممکن است یک روز جلو برویم یا عقب بیفتیم ولی مطمئن باشید که روند رو به رشدی را در پیش خواهیم گرفت.
 
وی در پایان با بیان اینکه تیم را خصوصا خط هافبک را باید دوباره بسازد، در مورد حمایت هواداران تراکتورسازی گفت: آنها هیچ وقت ما را تنها نمی‌گذارند. اگر یک روز در جایی بازی کنیم که حریف 100 هزار نفر تماشاگر داشته باشد و هواداران ما 10 هزار نفر باشند، باز هم تماشاگران ما کاری می‌کنند که قدرت ما بیشتر از حریف به چشم بیاید.
 
تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز موفق شد در چهارمین دیدار خود در لیگ برتر راه آهن را با نتیجه یک بر صفر شکست بدهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *