سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰
۸
کفاشیان خبر داد:

مذاكره فدراسیون فوتبال با نيكي كريمي براي کسب درآمد!

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۴۱
کد مطلب: 238190
ما حتی طرح هایی در دست داریم که اگر پخش مستقیم بازی‌های لیگ از طریق تلویزیون صورت نگیرد به صورت DVD بازی‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.
به گزارش جهان، رییس فدراسیون فوتبال درپاسخ درباره شایعه کاهش سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا هم شنیده می‌شود گفت: نه، این موضوع صحت ندارد زیرا ناظران AFC برای امتیازدهی و بازدید شهریورماه به ایران می‌آیند اما با توجه به تغییر نحوه امتیازدهی از هم‌اکنون زنگ خطر برای فوتبال ما به صدا در آمده است.
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، کفاشیان ادامه داد: سال‌های قبل امتیاز استادیوم‌های محل برگزاری بازی‌ها 50 بود بعد این امتیاز به 100 رسید ولی برای امسال امتیاز 140 را برای استادیوم‌ها در نظر گرفتند که این نکته برای فوتبال ما بسیار مشکل‌ساز شده است زیرا در کشور ما استادیوم‌هایی که شرایط لازم را داشته باشند بسیار کم است.

وی در خصوص رفتن بازیکنان کشورمان به لیگ کشورهای عربی نیز گفت:تا کنون چندین بازیکن ملی فوتبال ما به لیگ قطر رفته‌اند که اين كار از لحاظ فنی دستاورد مهمی برای آنها نداشته است.

طبق برنامه‌ریزی که با کادر فنی تیم ملی داشتیم مقرر شد از هم‌اکنون تا پایان رقابت‌های مقدماتی جام جهانی بازیکنان فوتبال کشورمان به لیگ کشورهای رقیب‌مان نروند امیدوارم بازیکنان نیز اهمیت این موضوع را بدانند و به گونه‌ای عمل کنند که فوتبال ملی ما آسیب نبیند.

کفاشیان در خصوص مذاکرات فدراسیون فوتبال با یکی از هنرپیشگان معروف سینما برای ساخت فیلمی در مورد حواشی فوتبال نیز گفت: فدراسیون فوتبال با نیکی کریمی مذاکراتی داشته است و قرار شده حاشیه‌های فوتبال کشورمان که برای مردم جذابیت دارد را به صورت DVD در بازار پخش کنند تا از این راه برای فوتبال کشورمان درآمدزایی کنیم.

ما حتی طرح هایی در دست داریم که اگر پخش مستقیم بازی‌های لیگ از طریق تلویزیون صورت نگیرد به صورت DVD بازی‌ها را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


به ایشان بفرمائید طرح هایش برای خودش نگهدارد متاسفانه اکثر بازی های باشگاه کشور دیدن ندارد و آنهایی که میشه براش وقت گذاشت لذتش به پخش مستقیمه نه به بعد از یک هفته به صورت dvd
Czech Republic
حضور افراد منتسب به جریان موسوم به خانه ی سینما در عرصه های این چنینی تنها برای درامد نمی تواند باشد احتمالا اهداف فرهنگی پیچیده تری را دنبال می کنند
Iran, Islamic Republic of
این هم از اون کاراستا...
Latvia
اقا ما فوتبال نخواهیم ببینیم باید با کی حرف بزنیم هر کس دوست داشت بره استادیوم یا ...
اونم فوتبال لیگ برتر !
نمی دونم این 20 میلیارد یا 100 میلیارد رو بدید 4 تا سریال خارجی رو دوبله کنند
4 تا فیلم دوبله کنند
4 تا فیلم با کیفیت نه ابکی، بسازند
مگه قرار بود با اعزان بازیکن به کشورهای عربی دستاورد تکنیکی داشته باشد که ایشان گله دارند. از اول هم قرار بود بازیکن های ما را با این اعزام ها پولکی کنند که الحمدالله به این دستاوردشان رسیدند و الان قیمت بازیکنان در لیگ هم میلیاردی شد و هرکسی به سهم خود از این قضیه دارد منفعت می برد.حالا چیکار داریم که از پول بیت المال تامین می شود یا نه؟
درضمن شما یک سال بیائید این بازیهای لیگ را تعطیل کنید و این پول کلانی که صرف بازیکن و ... می کنید ببینید چند تا ورزشگاه استاندارد می شود احداث کرد که آبروی ایران در اسیا حفظ شود . ایا این بهتر است که بازیکن ما میلیاردی پول بگیرد و بیاید تو مطبوعات مردم عزیز ما را به ریشخند بگیرد و بگوید که برای پول شام خود محتاج پول است؟
خب بالاخره هزینه فوتبال میلیاردی به درد نخور که افراد تازه به دوران رسیده تولید میکنه خرج داره داداش.........
Kazakstan
والا بخدا من شخصا سالی 5 دقیقه فوتبال در پیتی وطنی را نگا نمیکنم.....
نیکی کریمی اگه چاره ای داشت اول عکسایی که رو دسش باد کرده رو یه جوری آب می کرد. تا وقتی مدیریت فوتبال ما به دست این آدمای کار نابلد باشه و تا وقتی تیم های استقلال و پرسپولیس جای افراد مسن مثل کریمی، مهدوی کیا و نکونام باشه این فوتبال به هیچ جا نمی رسه