شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۵

پرداخت یارانه نقدی طی 3 روز آینده

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 238058
یارانه نقدی ۴۵۵۰۰ تومانی مردادماه طی سه روز آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.

به گزارش جهان به نقل از فارس، هجدهمین مرحله از یارانه نقدی به ازای هر نفر ماهانه 45 هزار و 500تومان طی سه روز آتی پرداخت می‌شود.

بنابر این گزارش، تاکنون بیش از 65 هزار میلیارد تومان یارانه نقدی به بیش از 73 میلیون ایرانی پرداخت شده است و با واریز یارانه نقدی مردادماه این رقم به بیش از 68 هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

وزیر اقتصاد نیز پیش از این در مورد زمان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها گفت: به محض تصمیم گیری دولت مبنی بر اجرای مرحله دوم هدفمندی، مراتب به اطلاع مردم خواهد رسید.

قانون هدفمندی یارانه‌ها از 28 آذر 89 آغاز شد و در عین حال بخش صنعت،تولید و کشاورزی از عدم پرداخت 30 درصد سهم تولید از درآمد هدفمندی یارانه‌ها گلایه دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
قابل توجه سازمان بازرسی کل کشور:
جمع روزهای تاخیر در پرداخت به بیش از 150 روز رسید .
در سیستم بانکی که برای هر روز تاخیر در بازپرداخت وام بانکی ابتداء سود و سپس جریمه و بعد اصل وام را از مردم میگیرند.
جریمه و سود دیر کرد دولت به مردم آیا جایی لحاظ میگردد؟!!!
Iran, Islamic Republic of
جهان نيوز جان! اگر ميشه گزارشي درباره تأخيرهاي يارانه‌ها و . . . تهيه فرماييد
کم کم دارن میبرنش به سمت آخر ماه ببیبیم ان‌شاءلله کی قطعش میکننن
Iran, Islamic Republic of
راستی این همان یارانه ای نیست که برخی از بینندگان شما مسخره می کردند که چرا پرداخت می گردد؟؟ حالا برخی دیگر می خواهند به خاطر دیرکردش به سازمان بازرسی هم شکایت کنند؟؟ بالاخره در هر دو حالت باید دولت تخریب گردد که عبادات شما در ماه مبارک مقبول واقع گردد.
بله ! پرداخت این مبلغ بدون اینکه به تولید کمکی بشود اشتباه است. تاخیر در زمان واریز هم اشتباه است. به هر حال مردم روی این مبلغ حساب ویژه می کنند . چه برنامه ریزی ای دارد این دولت !