شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

سخت‌ترین دوران مربیگری‌ام را طی می‌كنم

دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۵
کد مطلب: 237989
سرمربی پرسپولیس كه از شكست تیمش برابر صبای قم ناراحت بود، گفت: سخت ترین دوران مربیگری خود را در پرسپولیس پشت سر می گذارم.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، تیم سرخپوش تهران در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران برابر صبای قم متحمل شكست 2 بر صفر شد تا شرایط سختی را تجربه كند.
 
'مانوئل ژوزه' در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران خاطرنشان كرد: متاسفانه در مرحله ای هستیم كه اتفاقاتی خوبی برای پرسپولیس رخ نمی دهد. در طول چهار بازی عملكرد نسبتا خوبی داشتیم اما گل های بدی دریافت كردیم.
 
وی افزود: در دیدارهای خانگی، مسوولیت سنگین میزبانی بر دوش ما است و متاسفانه می بینیم بازیكنان پرسپولیس عصبی هستند و با استرس بازی می كنند. برای همین مجبور شدم در نیمه دوم بازیكنان باتجربه را به میدان بفرستم كه تا حدودی شرایط تیم را تغییر دادند.
 
سرمربی پرسپولیس عنوان كرد: پس از گل نخست صبای قم برای گلزنی فرصت داشتیم اما پنالتی دقایق پایانی، اشتباهات تیم را تكمیل كرد و از نظر فكری شرایط را به هم ریخت.
 
ژوزه ادامه داد: باید تیم از لحاظ فكری درست شود. پرسپولیس تیم بزرگی است اما تاثیرات فصل گذشته در آن باقی مانده است. نمی خواهم این شروع نامناسب در تیم بماند و امیدوارم در تعطیلات لیگ برتر شرایط ما بهتر شود. برای برطرف كردن این مشكل باید دكتر روانشناس استخدام كنیم.
 
وی خاطرنشان كرد: زمانی كه از لحاظ روحی به شرایط خوبی برسیم، دیگر مشكلات تیم نیز تا حدود زیادی برطرف خواهد شد.
 
ژوزه در خصوص عمكرد نامناسب بازیكنان جدید پرسپولیس گفت: این نفرات از تیم های كوچك آمده اند و برای عادت كردن با شرایط پرسپولیس نیاز به زمان دارند.
 
وی در پاسخ به سوال ایرنا مبنی بر حاشیه هایی كه از سوی برخی افراد نزدیك به تیم برای 'مهدی مهدوی كیا' به وجود آمده است، عنوان كرد: مهدوی كیا بازیكن باتجربه ای است و می داند نباید این مسایل بر عملكردش تاثیر بگذارد.
 
شاید برخی ها با این بازیكن و حتی من مشكل داشته باشند اما این مساله به تیم آسیب نمی زند.
 
ژوزه در خصوص اعتراضات هواداران پرسپولیس به بازیكنان گفت: تمامی تقصیرات بر كردن من است و از هواداران می خواهم فقط  از من انتقاد كنند تا بازیكنان بدون استرس به میدان بروند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اين نشد يه خارجكي ديگه! چيزي كه فراوونه مربي خارجي و دلارهاي بادآورده سردار!
تازه بازيكناشم كه جاي خود! راستي بي ام وها و پورشه ها چطورن؟!