جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰

مجیدی گفت راضی نیست تشویقش کنند

چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۱
کد مطلب: 237115
رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: فرهاد مجیدی گفت راضی نیست او را تشویق کنند و هواداران نیز به خوبی این پیام را دریافت کردند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، احمد رسولی‌نژاد پس از پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ذوب آهن گفت: بازیکنان با تمام وجود از دقیقه یک تا 90 تلاش کردند. امیر قلعه‌نویی مربی کاربلدی است و در نهایت این بازی را بردیم. همه در مجموعه استقلال به دنبال موفقیت تیم هستیم و به قهرمانی فکر می‌کنیم.

وی در مورد دیدارش با فرهاد مجیدی، گفت: جلسه‌ای با مجیدی نداشتم و تلفنی با او صحبت کردم. مجیدی محبوب ما و هواداران است و به هواداران پیام داد فقط و فقط استقلال را تشویق کنند و یکپارچه حامی تیم باشند. او راضی نیست تشویقش کنند و هواداران به خوبی پیام مجیدی را دریافت کردند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال در مورد مشکل مالی بازیکنان، گفت: بخشی از مشکل مالی اسپانسر  استقلال حل شده و در روزهای آینده بخش اول قرارداد بازیکنان را پرداخت می‌کنیم.

وی در مورد تداخل اسپانسر استقلال با سازمان لیگ، گفت: قرارداد ما با اسپانسر کاملا قانونی است و مبالغی هم پرداخت کرده است.

رسولی‌نژاد در مورد دخالت هیئت مدیره در کار فنی، گفت: با قلعه‌نویی رفیق هستیم و در کارش دخالت نمی‌کنیم. هیچ اعضای هیئت مدیره در کار فنی دخالت نمی‌کند و همه به موفقیت استقلال فکر می‌‌‌‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *