جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۱۲

نام مبارک 'محمد' درچشم یک کودک+عکس

سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۵
کد مطلب: 235576
در کشور یمن در چشم کودکی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم حک و رؤیت شد.
به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین،  این بار در کشور یمن ناگهان در چشم کودکی نام مبارک رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم حک و رؤیت شد. این حادثه نیز تعجب همگان را برانگیخت و موجب شگفتی چشم پزشکان شده است و تا به این لحظه علت به وجود آمدن این وضعیت را نفهمیده اند.



چندی پیش خبری هم در رسانه های مختلف روسیه منتشر شد که حاکی از پدیدار شدن آیات قرآن کریم روی پوست بدن یک نوزاد در منطقه قفقاز بود.
 
انتشار آن خبر تعجب همگان به ویژه افکار عمومی روسیه و منطقه قفقاز را برانگیخت تا جایی که «موخو علی اف» رئیس جمهور داغستان نیز برای دیدن این معجزه به منزل این کودک و والدین او رفت.
 
مادر این نوزاد اعلام کرد که هر دوشنبه و جمعه کودکش دچار تب ۴۰ درجه ای می شد و پس از آن آیاتی از کلام الله مجید روی پوست او نقش بست و در مدت 3 روز هم دیگر اثری از آن نوشته ها باقی نماند.
 
این خانواده نام کودکشان را “علی” گذاشته اند. والدین نوزاد می گویند قصد نداشتند به مردم در این باره چیزی بگویند تا زمانی که بر روی بدن کودک جمله “حدیث مرا به مردم نشان دهید” بوجود آمد و آنها از تصمیم خود منصرف شدند. "عبدالله" امام جماعت مسجد روستای «کراسنو- اکتیابرسکایا» معتقد است که این آیات علائمی از سوی پروردگار بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
با انتشار اين مطالب تصوير اعجازي از دين ارائه نموده ايد كه مي تواند با يك اتفاق مشابه در ذهن مردم ساده دل مي توان آنها را دين زده كرد براي مثال اگر به جاي كلمه محمد نام يكي از ظالمين روزگار در چشم فرد ديگري بود بايد چه كرد - اين مورد مثال كاملاً امكان دارد آن وقت چه بايد كرد - لطفاً حقانيت دين را به شكل منطقي دنبال كنيد
Germany
اسلام نیازی به این اخبار برای اثبات حقانیت نداره بهتره از درج این دست اخبار خودداری کنید. معنا نداره
یکی ازعو امل اسیب رسان به دین واردکردن خرافات درحوزه دین است
Iran, Islamic Republic of
این چشم یه کودک است ؟ این چشم که سورمه کشیده است و آرایش دارد؟
Germany
در خارج مد هست برخی حتی توی چشم رو تتو می کنن (خالکوبی) به نظرم این هم از اون نوعه نه معجزه
Iran, Islamic Republic of
باید به حروف فارسی نوشته می شد نمی شد به حرف انگلیسی نوشته شود؟!
دست از خرافات برداريد . فتوشاپ كه ديگه خيلي معلومه
والله این چشمای سرمه و ریمل کشیده به نظرم متعلق به یک خانوم باشه تا پسر !!!
Iran, Islamic Republic of
سلام خسته نباشيد شما ديگه چرااين خرافات را مينوسيد. دستتون درد نكنه. خدا و محمد را در قرآن و قلبها جستجو كنيد . خدا آخرين معجره بزرگش كه قرآن است را فرستاده .لازم نيست با اين كارها اثبات كنيد خدا و قران واقعي است. چشم دل را باز كنيد .
Iran, Islamic Republic of
همون طور که دوستان دیگه هم گفتن به نظرم یا فتوشاپ است یا تتو. از این قبیل ادعاها درایران هم فراوان است ودر سی دی مدعیان دروغین دیده میشود زمان پیغمبر هم زیاد بوده است .باکمی ریزبینی میتوان متوجه شدکه چشم متعلق به بچه وبه خصوص مرد نیست کسی که این خبر را منتشر کرده نمی دانسته که ایرانی جماعت دقت وهوششون بیشتر این بچه بازی هاست.
انقدر ساده لوح نباشید دوستان دیگه دوران این حرفا گذشته، همه ما خدا رو باور داریم و میشناسیم باید به جنبه های دیگه ی هستی توجه کنیم و خودمونو با این حرفا از مرحله پرت نکنیم.
Iran, Islamic Republic of
همین انتشار اخبار خرافیه که باعث میشه خیلیا از دین زده بشوند.