چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰
۳

احتمال حضور بازیگر مشهور هالیوود در فیلم ایرانی+عکس

يکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب: 235146
رایزنی برای حضور بازیگران مطرح در فیلم سینمایی جنجالی لاله به كارگردانی اسماعیل نیك نژاد ادامه دارد.
احتمال حضور بازیگر مشهور هالیوود در فیلم ایرانی+عکس
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، فیلم لاله كه از آن به عنوان یكی از گرانترین طرح های سینمایی كشور یاد می شود اكنون در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد.

این طرح سینمایی روایت زندگی یكی از رانندگان حرفه ای زن است كه با هدف به تصویر كشیدن جایگاه زن در جامعه ایرانی ساخته خواهد شد.

براساس این گزارش، رایزنی ها برای حضور بازیگران سرشناس دنیا در این اثر سینمایی از سوی دست اندركاران تولید این فیلم آغاز شده تا جایی كه از رابرت دنیرو و جرج كلونی به عنوان گزینه های پیش رو برای حضور در این اثر سینمایی نام برده می شود.


چنانچه این مهم محقق شود این برای نخستین باری خواهد بود كه بازیگران سرشناس دنیا در در سینمای ایران پس از انقلاب در یك فیلم حضور خواهند یافت.

بودجه تولید این فیلم را بخش خصوصی و مركز گسترش سینمای مستند تامین خواهد كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا چه اصراریه که از بازیگر خارجی استفاده بشه ؟
چه عیبی داره فرهنگ ایرانی و اسلامی ما با این روش بهتر به جوامع غربی نشان داده شود...
Germany
ولی این همه هزینه لازم نیست. به جای هزینه گزاف کردن جهت اوردن بازیگر هالیوودی، لطف کنن با بیت المال فیلم علیه اعتقادات ملت نسازن تا اونور اب جایزه بگیرن نمی خواد بازیگر خارجی بیارن برای شناسوندن!!! ایران به دنیا