شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

چند ایرانی بیمه خدمات درمانی هستند؟

پنجشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۵۴
کد مطلب: 234648
مدیر عامل سازمان بیمه خدمات درمانی با بیان اینکه 36 میلیون نفر جمعیت ایران زیرپوش بیمه خدمات درمانی هستند، گفت: 43 هزار موسسه با این بیمه طرف قرار داد هستند
به گزارش جهان به نقل از فارس از رشت، محمدباقر هداوند ظهر امروز در جمع روسای اداره‌های بیمه خدمات درمانی گیلان بحث تکریم مردم و ارباب رجوع را از عمده مسایل مهم در بیمه خدمات درمانی عنوان کرد.
 
وی، با بیان اینکه در فرهنگ و دین اسلام به موضوع تکریم مردم اشاره و تاکید شده است، اظهار کرد: مشتری‌مداری و مشتری‌محوری از جمله برنامه‌های سازمان بیمه خدمات درمانی است.
 
این مسئول ارشد سازمان بیمه خدمات درمانی، ارائه مشاوره و خدمات درمانی به مردم را از اهداف دیگر این سازمان برشمرد و تصریح کرد: سازمان بیمه خدمات درمانی 36 میلیون نفر جمعیت ایرانی را زیرپوشش دارد.
 
وی، افزود: حساسیت جایگاه سازمان زمانی مشخص است که مردم به خدمات ما نیازمندند و بیشتر افراد نیز از قشر پایین جامعه هستند.
 
هداوند، اقشار زیرپوشش صندوق بیمه خدمات درمانی را از مددجویان بهزیستی، کمیته امداد، طلاب، روحانیون و... ذکر کرد و گفت: همواره باید به گونه‌ای ارائه خدمت کنیم که توشه‌ای برای آخرت داشته باشیم.
 
وی، با بیان اینکه سازمان بیمه خدمات درمانی برای تسهیل خدمات به مردم اقدام‌هایی را انجام داده است، افزود: 43 هزار  موسسه درمانی با سازمان بیمه خدمات درمانی طرف قرارداد هستند.
 
مدیر عامل سازمان خدمات درمانی، تایید نسخ اینترنتی، اخذ درآمد، چاپ و تحویل دفترچه اینترنتی را از جمله خدمات سازمان ذکر کرد و افزود: در کنار این خدمات تلفن گویای 1666 نیز فعالیت دارد.
 
وی، استقرار سیستم یکپارچه مدیریت در راستای دولت الکترونیک را از دیگر خدمات سازمان بیان کرد و یادآور شد: سازمان بیمه خدمات در واگذاری امور به پیشخوان دولت، طرح دورکاری، نظام پزشک خانواده و... دارای رتبه نخست است.
 
هداوند از راه‌اندازی میز خدمت در تمام استان‌های کشور خبر داد و ابراز کرد: افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور با طرح بیمه ایرانیان از کارهای مهم و مورد پیگیری سازمان است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *