يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

خبر اژه‌ای درباره‌برخورد باماهواره و سگ‌هار

دوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۴۲
کد مطلب: 234217
نگهداری سگهای خانگی نیز در صورت شکایت شهروندان و همسایه ها مزاحمت محسوب شده و جرم است.
به گزارش جهان، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای در نشست خود با خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره برخورد پلیس با کراوات نیز گفت: آن گونه که من در اخبار مشاهده کردم جانشین پلیس در خصوص الزام برخی افراد به استفاده از کراوات است که وی اعلام کرده بود در این زمینه الزامی وجود نداشته و این کار خلاف است اما درباره خود استفاده از کراوات اظهارنظری نکرده بود.
 
اژه ای افزود: در رابطه با سگ گردانی نیز اگر سگ هار و یا ولگرد باشد گرداندن آن در شهر جرم محسوب می شود. نگهداری سگهای خانگی نیز در صورت شکایت شهروندان و همسایه ها مزاحمت محسوب شده و جرم است.
 
دادستان کل کشور در خصوص ورود پلیس به مشاعات خانه ها برای برخورد با ماهواره نیز گفت: ما قانون منع استفاده از ماهواره داریم و پلیس با افرادی که اقدام به جرایم مشهود می کنند برخورد می کند البته در بسیاری از برخوردها حکم قانونی وجود داشته است. اگر تخلفی نیز در این زمینه صورت گیرد قابل پیگرد است.
 

 
خبرنگاری درباره حد حجاب پرسید که وی در پاسخ اظهار داشت: ما در قانون نداریم که از چه پوششی استفاده شود اما در رابطه با رعایت حجاب مقرراتی داریم و خلاف آن قابل تعقیب است. باید عفت عمومی را جریحه دار نکنیم و در این رابطه مراتب امر به معروف و نهی از منکر را طی کنیم.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *