جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۶

حامیان جاسبی در شورای عالی انقلاب فرهنگی را بشناسید

شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب: 233673
گفته می شود پنج عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، از عضویت جاسبی در هیات امنای دانشگاه آزاد دفاع می کنند.
به گزارش جهان، در جلسه پیشین شورای عالی انقلاب فرهنگی، خبرهایی مبنی بر تلاش برخی اعضا برای بازگرداندن عبدالله جاسبی به هیئت امنای دانشگاه آزاد منتشر شد.

در همین حال امروز مشرق در خبری نوشت: در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی آقایان احمدی نژاد، عارف، گلشنی، احمدی و قمی از عضویت دکتر جاسبی در هیات امنای دانشگاه آزاد دفاع کرده اند.

کچوئیان یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی پس از این جلسه گفت: زمانی که دکتر دانشجو رییس دانشگاه آزاد شده است باید شخص دیگری در هیئت امنای این دانشگاه جایگزین وی شود تا دکتر دانشجو به کارهای خود رسیدگی کند که در این خصوص بسیاری از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در عضویت جاسبی نظر خود را اعلام کرده بودند ضمن اینکه احمدی‌نژاد نیز در مورد عضویت جاسبی نظر داشت.

کچوئیان با اشاره به این موضوع که در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی ماده اساسنامه‌‌ای که مربوط به این موضوع می‌شد، خوانده نشد، افزود:‌ اگر جاسبی عضو هیات امنا دانشگاه آزاد شود زیر مجموعه‌ی اعضای هیات امنا نصف نصف می‌شود و در این صورت هیات امنا به دست آقای هاشمی می‌افتد و رای و نظر وی حاکم شده که با این تفاسیر نباید انتظار داشت هیات امنا بتواند کاری انجام دهد و دست دکتر دانشجو نیز بسته خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به رای گیری صورت گرفته برای انتخاب نماینده شورا در هیئت امنای دانشگاه آزاد و انتخاب کبکانیان با اکثریت آراء، افزود: احمدی نژاد آرا را نخواند و اعلام کرد که باید مسئله بررسی حقوقی شود و بررسی آن به بخش حقوقی سپرده شد که آیا نامزدی کبکانیان برای عضویت در هیئت امنای دانشگاه آزاد مشکل داشته یا نداشته است.

کچوئیان همچنین گفت: البته اگر جاسبی عضو هیات امنا دانشگاه آزاد شود زحمات ما بر باد می‌رود و نباید انتظار تغییری در دانشگاه آزاد را داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقا جان این چه منطق بی موردی است که باید کسی جایگزین دکتر دانشجو در هیئت امنای دانشگاه آزاد شود. در این ملکت میلیون ها نفر چند شغله هستند آقای دانشجو هم خوب چند شغله شود و نیازی به جاسبی نیست.
سی سال رئیس دانشگاه آزاد جزء هیات امنا بوده است. حالا چرا نباید باشد؟. در حالی که رئیس دانشگاه در هیات امنا باشد خیلی بهتر است و نبودنش در هیات امنا مشکلات زیادی را به دنبال خواهد داشت
Iran, Islamic Republic of
مهمتر از همه اقای احمدی نژاده که حمایت کرده.قابل توجه رفقا
اگاه باشید با بازگشت جاسبی به هیئت امنا فتنه سال 92 در راه است .
Iran, Islamic Republic of
عضویت در هیئت امنا شغل محسوب نمیشود.معاون اول رییس جمهور عضو هیئت امنای دانشگاه علوم پزشکی کردستان است. البته هیچوقت در جلسات شرکت نمیکند
متاسفانه بعضی ها نمی آموزند و در جا می زنند . همه چیز را سیاه سفید می بینند .آدم با تجربه ای مانند جاسبی چرا در این سازمانی که بدو تاسیسش بوده اکنون نباشد و دلش کمتر از آقای کچوئیان برای آن مجموعه می سوزد ؟
حب و بغض ها را کنار بگذار د و آزاد شوید تا دنیا نیز زیباتر دیده شود .
آخر چند درصد مسائل دانشگاه آزاد سیاسی است؟!!
دانشگاه آزاد یک موسسه فرهنگی، آموزشی و پژوهشی است و همه گروهها و افراد اثرگذار در جهت اعتلای آن کوشش کنند.
تا کی باید افراد با تجربه و با سابقه حذف شوند ؟!! تا کی باید سیاست با من یا بر من در ذهن ما جاری باشد ؟!!
کمی به خود بیائیم و به این اخلاق حسنه اعتماد به همدیگر روی آوریم و برای این ملت و این نظام رحمت باشیم.