پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

جوانفکر یک سردبیر را به دادگاه کشاند

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۵
کد مطلب: 233305
مدیر مسئول سایت فردا که در پی شکایت علی اکبر جوانفکر به قید وثیقه آزاد شده است، گفت: مدیر روزنامه ایران گرچه در دادگاه مجرم شناخته شده است اما علیه دیگران طرح دعوی می کند.
به گزارش جهان، سجاد نوروزی، مدیر مسئول سایت فردا در گفتگو با مهر با اشاره به جلسه دادگاه این سایت در دادگاه مطبوعات گفت: شکایت جوانفکر، مدیر مسئول روزنامه ایران از سایت فردا تحت عنوان نشر اکاذیب مطرح شده بود.
 
وی با بیان اینکه عده ای از روزنامه نگاران روزنامه ایران در اعتراض به عملکرد جوانفکر و وضعیت روزنامه مطالبی را در اختیار سایت فردا گذاشته بودند، تصریح کرد: سایت فردا نیز با توجه به مستنداتی که آنها را در اختیار قاضی نیز قرار داد و همچنین همبستگی صنفی این اخبار را منتشر کرد.
 
نوروزی تصریح کرد: یک بند از شکایت نیازمند استعلام از نهادهای امنیتی بود و به همین دلیل نیز تا نتیجه استعلام بنده به قید وثیقه آزاد شدم.
 
وی با اشاره به اینکه قاضی پرونده جزو قضات شریف و عادل است، خاطرنشان کرد: جوانفکر بر اساس اطلاعیه های رسمی دستگاه قضا مجرم شناخته شده است و حکم کناره گیری از فعالیت های مطبوعاتی برایش صادر شده که لازم الاجراست.
 
نوروزی از دستگاه قضایی خواست قاطعیت حقوقی قابل تقدیر را به دانه درشت ها تعمیم بدهد. 

وی خاطرنشان کرد: جوانفکر آزادانه به فعالیت خود ادامه دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *