سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

مدیر جدید حوزه‌های علمیه کشور انتخاب شد

چهارشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب: 233218
آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری در جلسه شورای عالی حوزه‌های علمیه به عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب شد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، جلسه شورای عالی حوزه‌های علمیه شامگاه سه شنبه با حضور آیت‌الله استادی دبیر این شورا و سایر اعضا برگزار و آیت‌الله حسینی بوشهری به اتفاق آراء به عنوان مدیر جدید حوزه‌های علمیه سراسر کشور انتخاب شد.
 
پیش از این آیت‌الله مرتضی مقتدایی از سال 87 تاکنون عهده‌دار این سمت بود که به دلیل بیماری از اعلام کاندیداتوری خودداری کرد.
 
آیت‌الله حسینی بوشهری در دوران جدید حوزه علمیه، پس از آیت‌الله مؤمن، آیت‌الله استادی، خودش و آیت‌الله مقتدایی به عنوان پنجمین مدیر حوزه‌های علمیه انتخاب شد.
 
وی در دوران فعالیت آیت‌الله استادی به عنوان قائم مقام حوزه علمیه فعالیت می‌کرد.
 
حضرات آیات رضا استادی، مرتضی مقتدایی، ابوالقاسم وافی، سید محمد غروی، سید هاشم حسینی بوشهری، علی نکونام گلپایگانی و سید احمد خاتمی از اعضای دور جدید شورای عالی حوزه های علمیه هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک طلبه از این انتخاب ناراحتم مدیریت حوزه علمیه فقط دست عده ای خاص میچرخه و معاونین همون قبلیان در حالیکه قحط الرجال در حوزه نداریم از سفر رهبری چند ساله که میگذره هیچ کار اساسی انجام نشده
United States
من هم به عنوان یک طلبه از وضعیت مدیریتی حوزه ناراضی هستم. حداقل اگر سران حوزه تغییر نمی کنند معاونان و برنامه ریزان و افراد اجرایی مهم، تغییر کنند و افراد تازه نفس بر سر امور بیایند. مشکل حوزه مدیریتش است.