يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰
رستمی: پاداش‌‌ها نگرانم کرد

فکر می‌کردم با طلای المپیک می‌توانم یک خانه در تهران بخرم

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۲
کد مطلب: 232386
رکورددار غیررسمی وزنه‌برداری جهان در دسته 85 کیلوگرم گفت: فکر می‌کردم اگر مدال طلای المپیک را به دست بیاورم، می‌توانم یک خانه در تهران بخرم.
به گزارش جهان،کیانوش رستمی در گفت و گو با فارس، در خصوص رکوردشکنی‌اش در اردوی بجنورد گفت: امیدوارم در رقابت‌های المپیک 2012 لندن هم این اتفاق بیافتد و بتوانم با شکستن رکورد المپیک و جهان، رکوردی مادام‌العمر را از خود به جای بگذارم.
 
وی ادامه داد: در رکوردگیری اردوی بجنورد، 5 کیلوگرم بیشتر از رکورد جهان و المپیک را ارتقا دادم. این رکورد در دوضرب، 4 کیلوگرم و در یکضرب، یک کیلوگرم به صورت غیر رسمی شکسته شد.
 
وی در پاسخ به این سؤال که آیا این رکوردشکنی در المپیک هم تکرار خواهد شد، گفت: تمام سعی خود را می‌کنم. البته یک بار در رقابت‌های قهرمانی جهان 2011 پاریس به رکورد جهان حمله کردم که ناموفق بودم. آن زمان زانویم مشکل داشت و همین امر موجب شد تا نتوانم رکورد جهان را جابجا کنم.
 
رستمی در خصوص رقابتش با سهراب مرادی و این موضوع که وجود طلای المپیک، بین دو وزنه بردار ایرانی مشکلی پیش نیاورده است، تأکید کرد: به هیچ وجه. طلای المپیک به هر وزنه‌برداری برسد، برای من هیچ تفاوتی ندارد. اصولاً اینکه طلا را من بگیرم یا مرادی اهمیتی ندارد. ما هم از حالا بین خودمان طلا و نقره المپیک را تقسیم نمی‌کنیم، چراکه رقیبان دیگری هم هستند که برای قهرمانی به لندن می‌آیند.
 
وی با بیان اینکه در این خصوص نمی‌توان پیش بینی خاصی انجام داد، یادآور شد: مشکلی بین من و مرادی نیست و سعی می‌کنیم در المپیک دل تمام مردم را شاد کنیم.
 
ملی‌پوش دسته 85 کیلوگرم تیم ملی وزنه برداری در ادامه گفت و گو با فارس با انتقاد از پاداش‌های اعلام شده برای مدال‌آوران المپیک 2012 لندن در این خصوص گفت: پاداش‌هایی که اعلام کرده‌اند، نگران کننده است. نمی‌گویم مقدار پاداش‌ها کم است، اما فکر می‌کردم اگر مدال طلای المپیک را به دست بیاورم، می‌توانم حداقل یک خانه در تهران بخرم اما با مقدار جوایزی که اعلام شده است، شاید بعد از 3 المپیک دیگر در صورتی که تورم نداشته باشیم و من هم مدال طلا بگیرم، بتوانم یک خانه در مرکز تهران خریداری کنم.
 
رستمی ادامه داد: دوست داشتم در تهران خانه‌ای بخرم تا زمان‌هایی که در اردوی تیم ملی هستم، بتوانم پدر و مادرم را در کنارم داشته باشم.
 
وی در خصوص مصدومیتش گفت: مشکل مصدومیتم بهتر شده است و نسبت به قبل از رقابت‌های جهانی 2012 پاریس که با 5 ماه بدنسازی به مدال طلای قهرمانی جهان رسیدم، از وضعیت بهتری برخوردار هستم. در حال حاضر مانند سایرین می‌توانم تمرینات تکنیکی و تاکتیکی را انجام دهم.
 
وزنه بردار کرمانشاهی تیم ملی وزنه برداری در پایان در خصوص انتقاداتش از مسئولان این استان گفت، شاید مسئولان کرمانشاه مشغول کار هستند و سرشان شلوغ است. با این اوصاف سعی می‌‌کنم با کسب طلای المپیک کاری کنم که من را هم ببینند و جلوی چشمشان باشم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *