شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۹

خریداری 200 خودروی تشریفاتی از طریق یک کشور همسایه

شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۰۴
کد مطلب: 232305
این خودروها از طریق یکی از کشورهای همسایه تهیه شده است.
به گزارش جهان، مشرق نوشت:
200دستگاه خودرو تشریفات جهت اجلاس سران جنبش غیر متعهد که قرار است اوایل شهریور ماه در تهران برگزار شود خریداری شده است.

این خودروها از طریق یکی از کشورهای همسایه تهیه شده است.
قرار بود این اجلاس در اصفهان برگزار شود که به دلیل حاضر نشدن سالن اجلاس به تهران منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي احمدي نژاد واقعا از دولت شما بعید است پس چي شد مثل رجايي رفتار كردن؟؟؟ ديديد چقدر سخت است با عدالت رفتار كردن !!!! حالا خوب است به همه جا سفر مي كنيد و وضع مردم را مي بينيد. واقعا ديگر به چه كسي مي توان اعتماد كرد؟؟؟؟؟؟ خودروي تشريفات بخريد و حاكمان ظالم عرب را كه دستشان به خون مسلمانان آغشته است سوار كنيد و به هتل هاي مجلل ببريد و آخر هم برايشان هداياي ميلياردي بخريد و به آنها تقديم كنيد.
Iran, Islamic Republic of
این چه ربطی به عدالت داره عرف دیپلماتیکه و احترام گذاشتن به سران کشورهای غیر متعهد این چه ربطی به عدالت داره مگه تو عصر حجر زندگی میکنیم که این چیزها رو ندونیم
آنهم در سال تولید و حمایت از کار ایرانی؟
برادر من این موضوعات چه ربطی به هم داره . مهم اینه که در عین رعایت عدالت و سلامت و صداقت در تمامی حوزه های داخلی جامعه ، مسائل تشریفاتی عرف دیپلماتیک رعایت بشه تا دیگران از جامعه اسلامی برداشت اشتباه نداشته باشند و ما رو به چشم کشور فقیر و بیچاره نبینند .
Iran, Islamic Republic of
كنفرانس بايد با آبرو برگزار بشه
Iran, Islamic Republic of
فردي كه ميگي كنفرانس بايد آبرومند برگزار بشه: آبرومند برگزار بشه و حاكم عربستان و بحرين رو دعوت كنيد؟؟؟؟ شعار هايي كه ميديد چيه و اين كاراهاتون چيه؟؟؟ چرا زماني كه رئيس جمهور ما به يك كشور سفر ميكنه و بعضا هيچگونه تشريفاتي در كار نيست ساكتين؟؟
Iran, Islamic Republic of
اين خودرو اگر در داخل كشور طراحي وساخته مي چه اشكالي داشت ؟ مزيتش اين بود كه سران كشور ها توانمندي ايران راميديند وديدگاهشان در باره ايران تغيیر مي كرد .سرمايه به جيب مفت خورهاي غربي نمي رفت .پول مفتي هم به جيب دلالهاي وطني ابن الوقت نمي رفت !!!!
Iran, Islamic Republic of
مگر ما میزبان این هیئت ها نیستیم؟؟ مگر خودمان قبول میزبانی نکرده ایم؟؟ مگر نمی دانستیم پروتکل تشریفات میزبانی لازمه اش برگزاری تشریفات است؟؟ کاش منطق و عقل بر بعضی رفتارها و گفتارهای ما مردم جاری و ساری بود
مهندسان توانمند ایرانخودرو و سایپا سمند و پراید را شش در می کردند تا توانمندی های شان به چشم مسئولین اجلاس بیاد!