سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

خلعتبری: همه چیز 50-50 است

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۰۳
کد مطلب: 231670
محمدرضا خلعتبری همچنان برای تیم فصل آینده اش دچار تردید است. او در ابتدا قرار بود پرسپولیسی شود ولی سپس حرف از استقلالی بودنش به میان آمد و حالا پیشنهاد باشگاه سپاهان هم به پیشنهادهای دیگرش اضافه شده است.
به گزارش جهان، خلعتبری برای فرار از دست خبرنگاران شماره اش را عوض کرده ولی در نهایت با شماره جدیدش که پر از شماره 8 است تماس گرفتیم و دقایقی با خلعتبری صحبت کردیم. محمدرضا که در حال سفر به امارات بود به سوالات خبرنگار تماشا پاسخ داد.
 
مثل اینکه بین 3 راهی پرسپولیس، استقلال و سپاهان هستی؟
- آفرین دقیقادرست گفتی!
 
هنوز تصمیم نگرفتی؟
- من امروز به امارات می روم تا صحبت های نهایی را با مسوولان الوصل داشته باشم. اگر توافق کردم می مانم در غیر این صورت به ایران برمی گردم.
 
خبر نداری باشگاه الوصل اعلام کرده که با تو قطع همکاری کرده است؟
- وقتی من قرارداد ندارم و بازیکن آزاد هستم این چیزی که شما می گویید چه معنایی دارد. الان بازیکن آزاد هستم و تصمیم گیری دست خودم است. لیست مازاد و این حرف ها اصلا صحت ندارد چون من 6 ماه با الوصل قرارداد داشتم که تمام شد.
 
اولویت تو ماندن در امارات است؟
- راستش را بخواهید همه چیز 50-50 است و شاید کمی احتمال حضورم در ایران بیشتر باشد.
 
برخی می گویند دنبال بازارگرمی هستی؟
- من نیازی به بازارگرمی ندارم و به این حرف ها توجه نمی کنم. آنهایی بازارگرمی می کنند که هیچ پیشنهادی ندارند ولی خدا را شکر همه تیم ها مرا می خواهند. من اول با مدیرعامل پرسپولیس حرف زدم. بعد استقلال با من تماس گرفت و در چند روز گذشته هم سپاهانی ها با من مذاکره کرده اند.
 
یادت می آید در مصاحبه ای گفتی که به رویانیان قول دادی تا پرسپولیسی شوی؟
- بله، من به رویانیان قول دادم که اگر قرار باشد به ایران بیایم پیراهن پرسپولیس را بر تن کنم ولی به شرط اینکه از لحاظ مالی با باشگاه پرسپولیس به توافق برسم. اگر به توافق رسیدم قطعا به این تیم می روم و الان هم پرسپولیس در اولویت است ولی اگر به توافق نرسیم به پیشنهادهای دیگر فکر می کنم.
 
اگر متسو سرمربی پرسپولیس شود به این تیم می آیی؟
- اگر این اتفاق بیفتد احتمال آمدنم به پرسپولیس صفر است. متسو مربی خوبی است ولی من نمی توانم با او کار کنم. اگر این مربی به پرسپولیس بیاید به این تیم نمی روم.
 
مثل اینکه دوستانت در پرسپولیس خیلی دوست دارند به این تیم بروی؟
- بله، بازیکنانی مثل شهاب، ماهینی، قاضی و ... دوستان من هستند و خودم هم دوست دارم در کنار آنها باشم.
 
پس یک پورشه یا ایکس 6 در انتظار تو است؛ نه؟
- خودم 10 روز پیش در تهران یک پورشه خریدم تا دیگر حرف و حدیثی درست نشود. من نیازی به ماشین ندارم.
 
بالاخره کی تصمیم می گیری؟
- تا آخر هفته تصمیم می گیرم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *