شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

برنامه جدید پیروان بن لادن برای المپیک لندن

دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۱۷
کد مطلب: 231508
اکنون برخی از اعضای سازمان القاعده در حال تمرین در یمن هستند. آن ها برنامه دارند تا خلبان ها را به هواپیماربایی وادار کنند و یا با انجام عملیات های انتحاری، باعث سقوط هواپیماهای آمریکا در طول المپیک لندن بشوند.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" (Haaretz) یکشنبه ۱۱ تیر (July.۰۱) مدعی شد: «القاعده برنامه دارد تا باعث سقوط خطوط هوایی آمریکا در طول المپیک لندن شود.»

بر اساس گزارش هاآرتص به نقل از "ساندی تایمز" (SundayTimes)، اکنون برخی از اعضای سازمان القاعده در حال تمرین در یمن هستند. آن ها برنامه دارند تا خلبان ها را به هواپیماربایی وادار کنند و یا با انجام عملیات های انتحاری، باعث سقوط هواپیماهای آمریکا در طول المپیک لندن بشوند.

این منبع افزود: «بر پایه شمار دیگری از گزارش ها که درچند ماه اخیر وجود داشته است، برخی از شهروندان غربی نیز اخیرا به یمن رفته و به القاعده پیوسته اند تا در عملیات های ضدغربی به القاعده کمک کنند.»
هاآرتص در پایان خاطرنشان کرد: «این در حالی است که مقامات انگلیسی اعلام کرده اند که با کمبود جدی نیرو برای برقراری امنیت در مسابقات المپیک مواجه هستند.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *