شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰
۱

تمجید حماس از اقدام انگلیس

جمعه ۹ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۰
کد مطلب: 231037
وزارت امور خارجه دولت مردمی فلسطین از اقدام وزارت امور خارجه انگلیس مبنی بر انتشار گزارشی که موارد نقض حقوق کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی را رسوا می‌سازد، تمجید کرد.
 
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه دولت منتخب فلسطین با ارسال نامه‌ای به ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه انگلیس مراتب قدردانی خود را برای انتشار گزارشی درباره موارد نقض حقوق کودکان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی، ابراز کرد.
 
وزارت امور خارجه فلسطین طی بیانیه‌ای تاکید کرد که اسیران و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی شرایط رقت‌باری را تجربه می‌کنند، زیرا زندانبانان صهیونیست به هیچ یک از موازین و قوانین بین‌المللی پایبند نیستند، اقدامات سرکوب‌گرانه آنها علیه کودکان اسیر فلسطینی و حبس اهانت آمیز این کودکان با تمامی بنود توافقنامه حقوق کودکان سازمان ملل در تضاد است.
 
به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، وزارت امور خارجه فلسطین، تداوم تلاش‌های انگلیس در جهت حمایت از حقوق مسلم کودکان و مبارزه با ظلم و ستم علیه آنان را خواستار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر سران حماس ساده اند و ...، انگلستان و دفاع از حقوق كودكان؟! آنهم فلسطينيان؟! مگر خود انگليسيها، ريشه صهيونيستها در انگستان نميباشد؟! بدانيد حتما" اين فتنه گران خواب جديدي براي فلسطينيان ديده اند .