جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

انگلیس روباه مکار است

جمعه ۲ تير ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۳۴
کد مطلب: 229840
نماینده مردم تهران در مجلس گفت که در هر مذاکره‌ای نباید از مواضع اصولی نظام و انقلاب یک قدمی عقب‌‌نشینی کرد و فریب خورد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، احمد نجابت درباره انتشار خبر درخواست ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان با وزیر امور خارجه انگلیس در اجلاس اخیر کابل و طرح رابطه مجدد با انگلیس، اظهار داشت: در هر مذاکره‌ای نباید از مواضع اصولی نظام و انقلاب یک قدم عقی‌نشینی کرد.

نماینده مردم تهران با تأکید بر اینکه در مذاکره هیچ‌گاه نباید فریب خورد، تصریح کرد: نظر مقام معظم رهبری نیز همین مسئله است که مذاکره ایستادگی بر مواضع انقلاب باشد.

وی بر همین اساس هر مذاکره‌ای را که بر اساس حکمت، عزت و مصلحت نظام و آرمان‌های جمهوری اسلامی شکل گیرد، پذیرفتنی دانست و خاطرنشان کرد: انگیس روباه مکار است؛ آنها با اینکه می‌دانند ما به دنبال بمب هسته‌ای نیستیم و مقام معظم رهبری نیز آن را حرام اعلام کرده‌اند اما فشارهای بسیاری علیه ایران اسلامی ایجاد کرده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *