پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

پرچمدار المپیک ایران بازهم انتخاب نشد!

چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 229468
تنها سی و هفت روز به آغاز بازی‎‌های المپیک لندن باقی مانده است این در حالی است که هنوز پرچمدار کاروان ورزشی ایران در این بازی‎ها معرفی نشده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، قرار بود در نشست امروزچهارشنبه اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک که در محل این کمیته برگزار شد، تعیین پرچمدار کاروان ایران به عنوان یکی از محورهای جلسه مورد بررسی قرار گرفته و گزینه مورد نظر برای حمل پرچم مقدس ایران معرفی شود اما تصمیم گیری در این زمینه بازهم به جلسات دیگر موکول شد.

این در حالی است که یکی از مسئولان کمیته ملی المپیک در ستاد تدارکاتی بازی‌های المپیک و آسیایی از تعیین پرچمدار ایران در نشست روز چهارشنبه خبر داده بود اما این اتفاق در نشست امروز نیفتاد.

در هر صورت تنها سی و هفت روز به برگزاری بازی‌های المپیک لندن باقی مانده است و با وجود نام بردن از گزینه‌های متعدد که در میان آنها الهه احمدی - ورزشکار المپیکی رشته تیراندازی - از شانس بیشتری برای حمل پرچم سه رنگ ایران برخوردار است، هنوز پرچمدار کاروان ایران معرفی نشده است.

سی و یکمین دوره بازی‎های تابستانی المپیک طی روزهای 3 تا 21 مردادماه در لندن برگزار می‎شود. ورزش ایران تاکنون موفق به کسب 51 سهمیه برای شرکت در این بازی‎ها شده است.

 امانت داری و اخلاق مدار
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *