پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۳

افشاگری عضو حزب منحله مشارکت/ نباید کاری می‌کردیم که ندا آقاسلطان کشته شود

سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب: 229348
عضو حزب منحله مشارکت در صفحه فیسبوک خود نوشت: ما نباید کاری می‌کردیم ندا کشته شود تاوان این خون تا قیامت ماند با ما؛ این "ما" تخصیص خاصی از معترضین به نتایج انتخابات سال 88 است.
به گزارش جهان، آنچنان که فارس نوشته است، سعید شریعتی عضو شورای مرکزی حزب منحله مشارکت در صفحه فیسبوک خود نوشت «ندا بی‌گناه بود، ندا مظلوم بود، ندا چیزی نمی‌خواست، ما نباید کاری می‌کردیم ندا کشته شود تاوان این خون تا قیامت ماند با ما.»
 
وی در پاسخ به مخاطبان خود می‌نویسد: این "ما" تخصیص خاصی از معترضین به نتایج انتخابات سال 88 است که خود را از دست اندر کاران امر سیاست می‌دانند.
 
شریعتی در ادامه اذعان می‌کند که «ای کاش اگر قرار بود ندایی کشته شود یک نفر از اعضای جبهه مشارکت ایران اسلامی کشته می‌شد ...»

به گزارش جهان، ندا آقاسلطان دختر جوانی بود که در روزهای آغازین فتنه 88 و در رویدادی مشکوک به ضرب گلوله کشته شد.

روزها و ماه های بعد که اسناد و قرائن مختلفی از صحنه و برنامه قتل آقاسلطان منتشر شد،‌ بسیاری را به این نتیجه رساند که وی قربانی یک توطئه و هزینه برافروختن شعله فتنه شده است؛ دختری که به گفته مادرش حتی رای هم نداده بود.

ردپای یک زن در قتل ندا آقا سلطان+ تصاویر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
اگر ندا را سازمان جاسوسی انگلیس کشته است شما چرا آنرابه مشارکت نسبت می دهید واقعا شرم وحیا ازاین دغلبازان رخت بربسته است
Germany
کی این قتلو به مشارکت نسبت داده؟ چرا خبرو درست نمی خونی؟ شریعتی گفته کاش جای ندا یکی از این مشارکتی هایی که در ایران هستن می مرد
Iran, Islamic Republic of
این خانم رو انگلیس کشت. شاید حتی خود این فتنه گران داخلی هم خبری نداشتند. کاملا واضح است که آرش حجازی در قتل این خانم نقش اساسی داشت. اما مقصر کشته شدن این فرد و البته بقیه کشته های فتنه اصلاح طلبان آمریکایی بودند.