پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

قرارداد واگذاري70درصد سهام ملوان امضا شد

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۶
کد مطلب: 228969
قرارداد نهايي انتقال 70 درصد سهام باشگاه ملوان به حسين هدايتي با حضور مسئولان استاني و شهري و مسئولان تربيت بدني نيروي دريايي امضا شد.
به گزارش جهان نقل از فارس، جلسه نهايي براي عقد قرارداد واگذاري 70 درصد از سهام باشگاه ملوان به حسين هدايتي امروز با حضور صادق درودگر نماينده حسين هدايتي، مديرکل ورزش جوانان استان گيلان، رئيس هيئت فوتبال استان، فرماندار و رئيس تربيت بدني نيروي دريايي و ... برگزار شد. در اين جلسه قرارداد نهايي انتقال 70 درصد سهام باشگاه ملوان انزلي به حسين هدايتي به امضا رسيد.

هدايتي عصر امروز به انزلي مي‌رود و ابتدا همراه اعضاي تيم فوتبال ملوان راهي گلزار شهداي اين منطقه و سپس بر سر مزار سيروس قايقران حاضر مي‌شود. پس از آن اولين جلسه تمريني ملوان انزلي براي فصل آينده آغاز خواهد شد.

هنوز تصميمي در مورد ديرعامل باشگاه ملوان گرفته نشده اما فرهاد پورغلامي به عنوان سرمربي فصل آينده ملوان فعاليت خود را از امروز آغاز مي‌کند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *