کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رقم قرارداد محسن بنگر مشخص شد

28 خرداد 1391 ساعت 15:09

محسن بنگر مي‌گويد قراردادش با پرسپوليس ميلياردي نيست و حتي در قراردادش پاداشي هم از طرف باشگاه تعيين نشده است.


به گزارش جهان به نقل از ايسنا، مدافع جديد تيم فوتبال پرسپوليس پس از پايان نخستين تمرين اين تيم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: خوشحالم كه به پرسپوليس آمدم. فعلا آغاز تمرين‌هاي تيم است و در حال آماده‌سازي خود براي ليگ برتر هستيم و همه اميدواريم كه پرسپوليس در اين فصل به رتبه‌اي كه شايسته آن است دست پيدا كند و تلاش ما هم براي اين است.

بنگر ادامه داد: من به تازگي به پرسپوليس آمده‌ام اما در اين شرايط تنها به فكر خودم نيستم و همه براي پرسوليس بازي مي‌كنيم.

مدافع جديد پرسپوليس درباره عدم حضور دنيزلي در تمرين امروز گفت: من نظري در اين باره ندارم. تنها يك بازيكن و تابع تصميمات باشگاه هستم. مربي تيم هر كسي كه باشد براي من تفاوتي نمي‌كند و باشگاه بايد در اين‌باره تصميم بگيرد.

بنگر همچنين درباره اين موضوع كه گفته مي‌شود او و چند بازيكن ديگر با پرسپوليس قراردادهاي ميلياردي بسته‌اند گفت: اين موضوع اصلا صحت ندارد. اين حرف‌ها را آن‌هايي مطرح مي‌كنند كه به ما پيشنهاد دادند اما نتوانستند ما را به خدمت بگيرند. من قراردادم با پرسپوليس همان 400 ميليون است و حتي هيچ پاداشي هم در قراردادم تعيين نشده است. من فقط به عشق رويانيان و پرسپوليس آمدم.


کد مطلب: 228962

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/228962/رقم-قرارداد-محسن-بنگر-مشخص

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com