يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

"یونانی‌ها استاد خونریزی هستند!"

يکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 228930
مربی 64 ساله روسیه از بدشانسی تیمش در یورو 2012 ناراحت بود.
به گزارش جهان به نقل از جام نیوز، دیک ادووکات سرمربی هلندی تیم ملی روسیه بعداز شکست 0-1 تیمش مقابل یونان شاهد ناکامی تیمش در راهیابی به مرحله یک چهارم پایانی یورو2012 بود.

روسیه که در سال 2008 به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه یافته بود، رقابت های یورو2012 را توفانی و با برد 1-4 مقابل چک آغاز کرد و برای راهیابی به جمع 8 تیم پایانی به یک تساوی در دیدار پایانی نیاز داشت.

ولی گیورگوس کاراگونیس در دقیقه دوم وقت های تلف شده نیمه اول یونان را به گل رساند تا به لطف همین یک گل، یونان به عنوان تیم دوم گروه به دور بعد راه یابد.

ادووکات هلندی که اکنون و بعد از حذف روسیه، از سمت مربیگری این تیم کنار رفته و هدایت پی اس وی آیندهوون را در دست خواهد گرفت معتقد است که تیمش شایستگی بیشتری داشت.

ادووکات در صحبت هایی به ان.او.اس گفت: «ما می توانیم با دیدی منفی به همه چیز نگاه کنیم ولی ما مقابل جمهوری چک ولهستان خوب بازی کردیم و در بازی آخرمان مقابل یونان هم خوب بودیم. ما کاملا یونان را از رده خارج کرده بودیم. در لحظه ای که گل خوردیم مرتکب اشتباه شدیم و نتوانستیم آن ضربه را جبران کنیم. یونانی ها استاد آن هستند که با خونریزی، تو را به پای مرگ بکشانند.»

مربی روسیه ادامه داد: «واقعا برایم اهمیتی ندارد که دیگران در مورد من چه می گویند. اعضای کادر فنی تیم به شدت تلاش کردند و ما در 16 بازی شکست نخورده بودیم. ما واقعا بدشانس بودیم. باید در بازی با یونان به پیروزی می رسیدیم ولی فوتبال همین است و باید به یونان تبریک گفت.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *