چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - 5 Jun 2024
 
۰

جواد نکونام هم به پرسپولیس می‌رود؟

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب: 228806
این روزها محمد رویانیان در حال بستن تیمی قدرتمند برای فصل آینده پرسپولیس است؛ تیمی که بتواند نتایج ضعیف فصل گذشته را جبران کند و شادی را به هواداران این تیم برگرداند.
به گزارش جهان، زندگي نوشت:

بعد از جذب شهاب گردان، محسن بنگر،سیدجلال حسینی، حسین ماهینی و محمد قاضی حالا نوبت به حضور یکی دو بازیکن ملی پوش دیگر در پرسپولیس رسیده است. بحث روز حضور محمدرضا خلعتبری و کریم انصاری فرد در پیراهن قرمز است اما امروز شایعه ای دهان به دهان چرخید با این مضمون که بمب جدید رویانیان در پامپلونا می ترکد و جواد نکونام برای پر کردن خلا هافبک دفاعی راهی پرسپولیس خواهد شد.

 البته این موضوع فعلا در حد شايعه است که دهان به دهان چرخید اما  نکته اینجا است که جدایی نکونام از اوساسونا قطعی شده و این بازیکن پس از 6 سال دیگر پیراهن این تیم اسپانیایی را نمي‌پوشد.

الغرافه قطر یکی از تیم های خواهان نکونام است اما کاپیتان تیم ملی هنوز به این پیشنهاد پاسخی نداده است.

در حالی شایعه جذب نکونام توسط پرسپولیس شنیده می شود که کاپیتان تیم ملی چند روز پیش اعلام کرد پیشنهادی برای بازی در لیگ ایران به دستش نرسیده است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *