سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰
۲

پاسخ بازیگر قلاده‌ها به خبرنگار ضدانقلاب

شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب: 228793
داریوش اسدزاده بازیگر فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» درخصوص تماس تلفنی خبرنگار ضد انقلاب با او توضیحاتی ارائه کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مراسم تقدیر وزیر ارشاد از عوامل فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» امروز در دفتر وزیر ارشاد برگزار شد.

بنابر این گزارش، در بخشی از این مراسم داریوش اسد‌زاده یکی از بازیگران فیلم قلاده‌های طلا گفت: من 90 سال دارم و 70 سال است که در عرصه هنر فعالیت می‌کنم، سه نسل سینمایی را در این مدت دیده‌ام. همواره در سینما رقابت‌ها، مخالفت‌ها و حسادت‌ها وجود دارد. همیشه یک عده راستی بودند و یک عده چپی. همیشه یک عده موافق هستند و یک عده مخالف و این دو گروه همواره به یکدیگر حمله می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از بازی در فیلم «قلاده‌های طلا» در منزل نشسته بودم که تلفن ما زنگ خورد، من گوشی را برداشتم یک خانم پشت خط بود، او به من گفت آقای اسد‌زاده شما چرا در این فیلم بازی کردید؟ و من گفتم چه عیبی دارد. من یک هنرمندم، یک نقاشم. پس از آن دیدم که این گفت‌وگوی من از شبکه‌های ماهواره‌ای پخش شد و حرف و حدیث‌های زیادی پشت سر من درست شد.

در ادامه برنامه،‌ اکبر سنگی یکی از بازیگران فیلم قلاده‌های طلا گفت: در این مراسم ممکن است برخی تصور کنند که ما می‌خواهیم از کار خودمان تعریف کنیم اما ما از تولیدی تعریف می‌کنیم که بسیاری از رسانه‌ها به صورت دقیق و صحیح به آن نپرداختند. ما انواع نقد داریم که نقد غرض‌ورزانه یکی از آن‌هاست اما اگر قرار باشد این فیلم جوانمردانه نقد شود باید بگویم فیلم «قلاده‌های طلا» باعث روشنگری در بسیاری از مسائل شد و دلیل این حرف من فروش فیلم است. ما مثل خیلی از سازندگان فیلم‌ها دانش‌آموزان را سوار اتوبوس نکردیم تا بروند و فیلم ببینند. افراد خود به سالن‌های سینما آمدند و فیلم قلاده‌های طلا را دیدند.

در بخش دیگری از این مراسم علیرضا علویان؛ صداگذار فیلم قلاده‌های طلا گفت: همکاری در ساخت قلاده‌های طلا در طول تمام سال‌هایی که کار صداگذاری را انجام می‌دهم باعث افتخار من است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آقاي سنگي عزيز ، البته فيلم قابل توجه و بررسي است ، اما اشتباه نكنيم ، هميشه فروش بالاي فيلم ويا آثار ديگر هنري دليل برتري و يا اخلاقي بودن و روشنگري نمي شود
United States
منم قبول دارم که فروش بالا همیشه دال بر خوب بودن نیست اما قبول کنیم که هجمه ها به این فیلم بسیار ناجوانمردانه بود و سعی در تحت الشعاع قرار دادن فیلم را داشت