کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمک هفت میلیاردی سپاه به تراکتورسازی

22 خرداد 1391 ساعت 11:09

عضو هیئت مدیره باشگاه تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه سپاه عاشورا در فصل گذشته لیگ برتر، حدود هفت میلیارد تومان به این باشگاه کمک نقدی داشته، گفت: آنهایی که می گفتند تیم تراکتورسازی حامی و پشتیبان مالی ندارد، خودشان مشکل داشتند.


به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار علی اکبر پورجمشیدیان شامگاه دیروز یکشنبه در حاشیه جشن نایب قهرمانی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در جمع هواداران این تیم اظهار داشت: اکنون باشگاه تراکتورسازی تبریز یکی از معدود باشگاه هایی است که کمترین بدهی را دارد و در این خصوص باید بگویم که در فصلی که با نایب قهرمانی تیم تراکتورسازی همراه شد، سپاه عاشورا حدود هفت میلیارد تومان کمک مالی به این تیم کرد.

وی ادامه داد: البته این کمک ها ادامه خواهد داشت و من بنا به دستوری که از سوی فرماندهی محترم سپاه دارم، در فصل جدید نیز بیش از هشت میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی برای حمایت از تیم محبوب و مردمی تراکتورسازی خواهیم داشت تا موفقیتهای این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را شاهد باشیم.

سردار پورجمشیدیان تصریح کرد: من از همینجا و در حضور استاندار ورزشدوست آذربایجان شرقی از رئیس جمهور محترم و وزیر محترم ورزش و جوانان تقاضا دارم آنگونه که از تیمهای پرسپولیس و استقلال حمایت می شود، از تیم تراکتورسازی تبریز هم حمایت شود.

وی با بیان اینکه همواره یکی از حامیان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز است، عنوان داشت: من اعلام می کنم که حمایت سپاه از تیم تراکتورسازی ادامه خواهد داشت و این را هم می گویم که سردار جعفری، اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم را هرگز تنها نخواهم گذاشت.

فرمانده سپاه عاشورا یادآور شد: در کنار حمایتهای سپاه، موسسه جوانان خیر نیز که به عنوان سهامدار، 30 درصد از سهام باشگاه تراکتورسازی را دارد حتما از تیم فوتبال این باشگاه حمایت مالی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: آنهایی که در فصل گذشته می گفتند که تیم تراکتورسازی حامی مالی ندارد، مشخص شد که خودشان مشکل داشتند.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه هواداران تیم تراکتورسازی بی وفا نیستند، اظهار کرد: ما از همه کسانی که برای تیم تراکتورسازی زحمت کشیده اند، قدردانی می کنیم چراکه ما ملتی بی وفا نیستیم و در راس همه این زحمت کشان، از آقای قلعه نویی تشکر می کنیم.

وی افزود: ما قدردان خدمات زحمت کشان فصل گذشته تیم تراکتورسازی هستیم اما با این حال این را بگویم که ما در زمین چمن فوتبال مردانه و محکم مقابل آنها خواهیم ایستاد و برای پیروز شدن تلاش خواهیم کرد.


کد مطلب: 227919

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/analysis/227919/کمک-هفت-میلیاردی-سپاه-تراکتورسازی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com