سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
صفایی:

امیدوارم تیراندازی‌باکمان تعلیق نشود/کار وزارت ورزش خلاف قانون، عرف و اخلاق است

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۴
کد مطلب: 227054
رئیس سابق فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: امیدوارم فدراسیون ایران به خاطر برکناری من تعلیق نشود.
به گزارش  جهان به نقل از فارس، پس از تعلیق فدراسیون قایقرانی این روزها زمزمه تعلیق سایر فدراسیون‌هایی که با دخالت وزارت ورزش دچار تغییرات مدیریتی شدند به گوش می‌رسد که البته فدراسیون تیراندازی با کمان یکی از این تیم‌هاست و در آستانه المپیک 2012 لندن امکان تعلیق شدن این فدراسیون نیز وجود دارد.

کریم صفایی که در روزهای پایانی سال 90 با حکم وزیر ورزش از سمت خود برکنار شد در خصوص احتمال تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: آرزویم این است که به سمت این موضوع نرویم. انشالله که به این سمت نمی‌رویم  و این اتفاق هرگز رخ ندهد. ما قبل از اینکه به این سمت برویم باید مشکلات‌مان را خودمان حل کنیم.

وی ادامه داد: چرا باید مانند کشورهای عقب افتاده نیاز به دیده‌بان حقوق بشر و سازمان ملل داشته باشیم. وقتی دیده‌بان تعیین می‌کنند، یعنی خودمان نمی‌توانیم وظایف قانونی خود را انجام دهیم. چرا باید پای دستگاه‌های نظارتی به کشورمان باز شود؟ این کار خوبی نیست و اشتباه است.

صفایی با بیان اینکه این روندی که اینها می‌روند وضعیت 100 در صد از فوتبال بدتر خواهد شد، گفت: متأسفانه تعصبی در ورزش کشور وجود ندارد. آقایان زمان مصاحبه روی ابرها راه می‌روند. فکر می‌‌کنند تمام دنیا باید به ما تعظیم کنند.

وی افزود: کار وزارت ورزش نه تنها خلاف قانون است، بلکه خلاف اخلاق و عرف است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *