دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

دهنوي: شايد به استقلال بروم

چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب: 227002
قاسم دهنوي مي‌گويد تيم ملي با کمک شانس ازبکستان شکست داده، اما چلسي هم با همين شانس بايرن‌ مونيخ را شکست داد و قهرمان اروپا شد.
 هافبک تيم ملي فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، درباره پيروزي تيم ملي فوتبال مقابل ازبکستان در نخستين ديدار مرحله نهايي رقابت‌هاي انتخابي جام جهاني 2014، اظهار کرد: برد شيريني به دست آورديم. شايد بعضي‌ها بگويند شانسي اين بازي را برديم، اما به هر حال شانس هم جزئي از فوتبال است. اين موضوع در بازي چلسي و بايرن‌ مونيخ هم اتفاق افتاد. خود ازبکستان روي اتفاق و حادثه ژاپن را برده بود.

وي ادامه داد: تيم ملي مقابل آلباني هم بازي خوبي انجام داده بود، اما حريف تنها يک توپ روي دروازه ما آورد و همان گل شد. اميدوارم که تيم ملي اين روند را در بازي‌هاي بعد هم حفظ کند تا راهمان براي صعود به جام جهاني هموار شود.

دهنوي درباره وضعيت خود در تيم ملي هم گفت: فعلا آمادگي بالايي دارم و کي‌روش هم به من اعتماد دارد. در پست من آندرانيک تيموريان و مجتبي جباري هستند و کار سختي براي حضور در ترکيب اصلي دارم، اما اميدوارم در بازي بعد مقابل قطر شانس بازي پيدا کنم.

هافبک تيم ملي درباره شادي‌هاي بازيکنان پس از پايان بازي با ازبکستان گفت: خوشحال بوديم و مي‌خواستيم به نوعي جاي مردم را در زمين خالي کنيم. من هم از شدت خوشحالي روي دوش نکونام پريدم!



دهنوي پيرامون آينده خود و اين که فصل بعد در چه تيمي خواهد بود، گفت: من هنوز يک سال ديگر با مس کرمان قرارداد دارم و به خاطر اظهار علاقه هواداران اين تيم در پايگاه‌هاي اجتماعي خودم مايلم در کرمان بمانم، اما مثل اين که قاسمپور هنوز با من مشکل دارد. ماجراي اختلاف من با قاسمپور چيزي شبيه به اختلاف قلعه نويي و جباري بود، اما همه ديدند که قلعه نويي پس از آمدن به استقلال گفت من با جباري مشکلي ندارم.

وي افزود: با اين حال قاسمپور زحمات من را در مس ناديده گرفت و همه چيز به نام او تمام شد. البته مصطفي سيفي هم وضعيتي شبيه به من دارد. ما هيچ مشکل فني و اخلاقي نداريم، اما قاسمپور دارد سخت گيرانه برخورد مي‌کند. او اگر من را نمي‌خواهد بايد اين را به باشگاه بگويد تا من هر چه زودتر بتوانم رضايت نامه‌ام را بگيرم و به پيشنهادهايي که دارم فکر کنم.

هافبک ملي‌پوش مس کرمان در پايان با اشاره به پيشنهاد باشگاه استقلال به خود، گفت: فردي از باشگاه استقلال با من تماس گرفت و براي حضور دراين تيم به من پيشنهاد داد. البته هنوز به طور رسمي مذاکره‌اي با اين تيم انجام نداده‌ام، اما احتمال دارد که فصل بعد در اين تيم توپ بزنم، چون بازي کردن در استقلال و پرسپوليس هميشه فرصت بزرگي براي يک بازيکن است. با اين حال منتظر نظر نهايي مسئولان باشگاه مس مي‌مانم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *