دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

ضربه سهمگین قطع صادرات گاز به اسرائیل

جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 226277
یک روزنامه صهیونیستی گزارش داد که قطع صادرات گاز مصر به اسرائیل یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون شیکل به شرکت برق این رژیم خسارت وارد کرده است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روزنامه هاآرتص چاپ رژیم صهیونیستی نوشت: گزارش شرکت برق این رژیم از وضعیت مالی خود در ۳ ماهه نخست سال جاری میلادی حاکی از آن است که انفجار پیاپی در خط لوله گاز مصر به فلسطین اشغالی و در نهایت قطع صادرات گاز به آن مبلغ یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون شیکل به این شرکت خسارت وارد کرده است.

در ادامه گزارش گفته شده است: این در حالی است که شرکت برق اسرائیل در مدت مشابه سال گذشته ۱۴۷ میلیون شیکل سود خالص داشته است.

خاطرنشان می شود در پی سقوط رژیم دیکتاتوری حسنی مبارک هم پیمان رژیم صهیونیستی و افزایش احساسات ضد اسرائیلی مردم مصر و منفجر کردن خط لوله گاز این کشور به فلسطین اشغالی صادرات گاز مصر به رژیم صهیونیستی قطع شده است.

رژیم صهیونیستی که به قیمت ناچیز و پایین تر از استانداردهای جهانی از مصر گاز وارد می کرد برای تامین سوخت مورد نیاز خود به گزینه های پرهزینه و آلوده برای محیط زیست روی آورده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *