دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰
۱

همجنس باز نيستند دگرباشان جنسي هستند!

شنبه ۶ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۰۰
کد مطلب: 224993
به نظر مي رسد بعد از آن كه آمريكا به نتايج مطلوب خود در مذاكرات بغداد نرسيد و ايران مقتدرانه بر حقوق هسته اي خود پافشاري كرد بار ديگر بحث نخ نما شده حقوق بشر به عنوان يك اهرم به اصطلاح فشار پيش كشيده شده است.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، وزارت خارجه آمريكا در بخشي از گزارش سالانه خود پيرامون حقوق بشر كه درست بعد از اتمام مذاكرات بغداد منتشر شده است با اشاره به حوادث سال 88 و با حمايت از فتنه گران مدعي شد: دولت ايران با معترضان به دليل ابراز نارضايتي برخورد كرد!

در اين گزارش كه صداي آمريكا بخش هايي از آن را منتشر كرده، ادعا گرديده است مجازات هاي سنگين و بدون تشريفات قانوني در ايران وجود دارد. بي آن كه گزارشگر وزارت خارجه آمريكا مصداقي براي ادعاي خود ارائه دهد.

صداي آمريكا در انتشار گزارش وزارت خارجه آمريكا چنان دچار دستپاچگي شده كه در متن خبر فارسي در چندين مورد اشتباهات فاحش ويرايشي و محتوايي را ناديده گرفته و از آن عبور كرده است.

وزارت خارجه آمريكا در بخش ديگري از گزارش خود برخورد با همجنس بازان در ايران را نيز محكوم كرد. و از اين گروه با عنوان دگرباشان جنسي! ياد كرده است. اين در حالي است كه پيش از اين نيز آمريكا و حاميان داخلي آنها، از اراذل و اوباش بازداشت شده و جاسوسان به دام افتاده در ايران با عنوان «دگرانديش»! ياد مي كردند.

متعاقب انتشار گزارش وزارت خارجه آمريكا سازمان حقوق بشري عفو بين الملل نيز با انتشار گزارشي از گسترش ابعاد نقض حقوق بشر در ايران خبر داد!

اين گزارش ها كه همزمان با مذاكرات 1+5 با ايران در بغداد منتشر مي شود به خوبي نشان مي دهد كه آمريكا و پاره اي از كشورهاي غربي پرونده هسته اي را به عنوان بهانه اي براي فشار به ايران در نظر گرفته و چون در مذاكرات هسته اي به نتيجه اي نرسيده اند درصدد هستند از موضع حقوق بشر براي فشار به ايران استفاده نمايند.

علاوه بر انتشار گزارش وزارت خارجه آمريكا و سازمان عفو بين الملل عليه ايران شيرين عبادي نيز با احساس مسئوليت(!) وارد ميدان شده و در نامه اي به گزارشگر ويژه سازمان ملل در زمينه حقوق بشر به وضعيت درياچه اروميه پرداخت!

شيرين عبادي كه گويا نتوانسته سوژه ادعايي جديدي مطرح كند اين بار موضوع درياچه اروميه را بهانه كرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ایران بایستی برای زیر سوال نرفتن در بین افکار عمومی فقط در اجلاس که جهت مذاکره برگزار می شود شرکت کند ولی هیچ نوع همکاری انجام ندهد تا این مستکبران بدانند که با حیله گری نمی توانند به اهداف خود برسند .