جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
خلعتبری:

پرسپوليس پيشنهاد خوب بدهدمی پذیرم

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۲۶
کد مطلب: 224384
الان اولويتم ماندن در ليگ امارات است و بايد با مسوولان الوصل صحبت كنم در ضمن 2 پيشنهاد خوب ديگر هم از تيم‌های شهر دبی دارم
سايت گل – محمدرضا خلعتبری مهاجم ايرانی باشگاه الوصل امارات يكی از بازيكنان مورد نظر مصطفی دنيزلی است و همين باعث شده تا مسوولان باشگاه پرسپوليس به دنبال جذب اين بازيكن ملی‌پوش باشند.

گفته می‌شود مسوولان پرسپوليس در روزهای اخير چندبار با خلعتبری مذاكره كرده‌اند و حتی طرفين جلسه‌ای هم در امارات داشتند ولی خلعتبری همچنان اين موضوع را تكذيب می‌كند. او با اشاره به اين موضوع به خبرنگار سايت گل می‌گويد:«‌ من چند روز پيش در مصاحبه با شما گفتم كه به هيچ عنوان رويانيان و ديگر مسوولان پرسپوليس را نديدم و اين اخبار دروغ محض است.»

خلعتبری ادامه می‌دهد:« پرسپوليسی‌ها هيچ تماس يا ملاقات حضوری با من نداشته‌اند و فقط با مديربرنامه‌هايم صحبت كرده‌اند. من عادت ندارم قبل از اينكه قراردادم تمام نشود، با تيم ديگری مذاكره كنم. الان با الوصل درگير بازی‌های جام خليج فارس هستم و بعد از پايان اين بازی‌ها تصميم‌گيری خواهم كرد.»

او در قسمتی از حرف‌هايش می‌گويد:« الان اولويتم ماندن در ليگ امارات است و بايد با مسوولان الوصل صحبت كنم در ضمن 2 پيشنهاد خوب ديگر هم از تيم‌های شهر دبی دارم كه آنها را هم بررسی خواهم كرد.»

خلعتبری در پاسخ به اين سوال كه آيا امكان حضورت در پرسپوليس وجود ندارد تأكيد می‌كند:« من اين حرف را نزدم. پرسپوليس يكی از بزرگترين تيم‌های ايران است و اگر پيشنهاد خوب بدهد به اين تيم می‌روم. با اين حال من هنوز با مسوولان اين باشگاه مذاكره رسمی نداشته‌ام ولی اگر بخواهند حاضرم با آنها مذاكره كنم.»
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *