شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

رقابت کهکشانی‌ها برای جذب دروگبا

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۱۷
کد مطلب: 224349
مهاجم گلزن چلسی را هم رئالی ها می خواهند و هم بارسایی ها.
به گزارش جهان به نقل از خبرآنلاین؛ دیدیه دروگبا ، شاید فصل آینده را در مادرید توپ بزند . او که فصلش را با بازی خارق العاده در فینال چمپیونزلیگ به اتمام رساند در لیست مورینیو برای فصل جدید لالیگا قرار گرفته است. این در حالی است که ال موندو هم خبر از تمایل بارسا برای به خدمت گرفتن این بازیکن داده است.

بازیکن ساحل عاجی با این که 34 سال دارد ، از نظر فنی و بدنی در بهترین سطح است و این را مقابل مدافعان بایرن هم نشان داد . ساختار فوق تدافعی تیم مورینیو ، اگر دروگبا را نداشت به هیچ نتیجه ای نمی رسید . قرارداد بازیکن اهل قاره آفریقا ، در 30 ژوئن به اتمام می رسد و به گزارش فرانس فوتبال ، به هم تیمی هایش گفته که می رود . اگر رئال در نهایت او را بخرد ، اتفاق بدی نخواهد بود . در حقیقت حضور بازیکن چلسی می تواند تضمینی برای خط حمله رئال باشد چرا که مورینیو همیشه گفته که سه مهاجم می خواهد . به خصوص بازیکنی نظیر دروگبا که سابقه کار با مربی پرتغالی را هم داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *