سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰

صادقي:به خاطرقلعه‌نويي درتراکتور نمي‌مانم

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 224330
مدافع تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز منتظر دريافت مطالات خود از باشگاه تراکتورسازي است تا پس از آن براي فصل آينده خود تصميم بگيرد.
 اميرحسين صادقي در گفتگو با خبرگزاري ورزش ايران، اظهارداشت: از باشگاه تراکتورسازي مبلغي را طلبکار هستم و تا زماني که پولم را ندهند نمي توانم براي فصل آينده تصميم بگيرم. فعلا با مسئولان باشگاه مذاکره نکرده ام و در حال استراحت هستم اما به زودي تيم فصل آينده ام را انتخاب مي کنم.

صادقي در پاسخ به اين سوال که ماندن او در تراکتورسازي به ماندن امير قلعه نويي بستگي دارد؟ گفت: قلعه نويي مربي من بوده و نقش زيادي در پيشرفت من داشته است. ما هميشه رابطه خوبي با يکديگر داشتيم اما اين دليل نمي شود که به خاطر ماندن او در تراکتورسازي در اين تيم بمانم. فعلا که با هيج تيمي مذاکره نکرده ام و مي خواهم بهترين تصميم را براي فصل آينده بگيرم.

وي ادامه داد: سالي هم که در مس کرمان بودم توانستم به آسيايي شدن تيم کمک کنم اما قسمت نشد در آسيا با مس بازي کنم. امسال هم که با کمک بقيه اعضاي تيم توانستيم تراکتورسازي را آسيايي کنيم و دوست دارم در اين تيم بمانم اما هنوز تصميم نگرفته ام.

صادقي درباره اينکه آيا منتظر پيشنهاد استقلال است گفت: من استقلال را دوست دارم زيرا آنجا خانه ام است اما هنوز به من پيشنهادي نداده اند. از استقلال نزديک 200ميليون تومان طلبکار هستم و با فتح الله زاده فقط درباره پول حرف زدم.

وي با اشاره به خط خوردن نامش از ليست تيم ملي گفت: من عملکرد خوبي در تمرينات تيم ملي داشتم و حقم نبود خط بخورم. ضمن اينکه در تراکتورسازي به عنوان تيم نايب قهرمان ليگ گزينه هاي زيادي براي دعوت شدن به تيم ملي حضور دارند که ناديده گرفته شدند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *