سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

فرهادي: از سپاهان و فولاد پيشنهاد دارم

سه شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۷
کد مطلب: 224328
مهاجم ذوب آهن گفت: با شرايط مبهمي که اين تيم دارد قطعا جدا مي شوم چون مي خواهم آرامش داشته باشم.
  اسماعيل فرهادي در گفت و گو با پانا در خصوص وضعيت خود اظهار داشت: فعلا خبري نيست و منتظر تماس باشگاه هستم تا حرف بزنيم. با اين شرايط مبهمي که باشگاه دارد فکر نمي کنم ماندگار شوم چون قراردادم تمام است و بازيکن آزادم. مي خواهم به تيمي بروم که آرامش داشته باشم.

وي افزود: من سالها با ذوب زندگي کردم و روزهاي خوب و بد زيادي داشتم ولي امسال همه اذيت شديم. اکثر بازيکنان قراردادشان تمام شده و دارند مي روند. اسکلت تيم دارد از بين مي رود و کسي به فکر نيست. شنيدم شرايط مالي امسال هم مثل قبل خوب نيست و مي خواهند کمتر هزينه کنند.

مهاجم ذوب آهن تصريح کرد: مي خواهند براي فصل بعد جوانگرايي کنند و از تيم هاي پايه بازيکن بياوردند. مجموعه موفق ما دارد از هم پاشيده مي شود. ما چند سال بود که جزو 3 تيم مدعي بوديم. هرسال تيم ها دارند قوي تر و مدعي مي شوند ولي ذوب آهن عقب نشيني کرده. ما نائب قهرمان آسيا شديم و حتي امسال با تمام نامهرباني ها توانستيم ششم شويم.

فرهادي گفت: ما هنوز 60 درصد پول خود را نگرفتيم. البته قانون فدراسيون خيلي خوب است چون تيم هاي طلبکار نمي توانند در ليگ شرکت کنند. اين قانون به نفع بازيکنان و باشگاه است. بالاخره بازيکن بايد با کمال آرامش به دنبال فوتبالش باشد و هزينه اي که باشگاه مي کند بايد جايي نتيجه دهد.

وي تاکيد کرد: من اهل بازارگرمي نيستم. در 2، 3 سال اخير استقلال و پرسپوليس دنبالم بودند ولي امسال خبري نشده. الان فقط از سپاهان و فولاد پيشنهاد دارم که هنوز جوابي ندادم. بالاخره اولويت با تيم شهرم است چون سپاهان هم تيم بزرگ و عنوان داري است با اين حال جايي مي روم که شرايط خوب باشد چون با اين شرايط در ذوب نمي مانم.

فرهادي در خصوص برکناري ابراهيم زاده و آمدن کربکندي گفت: نمي دانم کربکندي ثبت کرده يا نه ولي از ابراهيم زاده هم خبر ندارم و نمي دانم کجاست. من هيچ وقت با او مشکلي نداشتم و حتي تعويضم کرده، ناراحت نشدم و اعتراض نکردم. البته فراموش نمي کنم که فوتبالم را در ليگ برتر با کربکندي شروع کردم و او بود که به من ميدان داد. الان بالاخره شرايط حرفه اي شده و بايد ببينم کجا شرايط بهتر است تا تيم آينده را انتخاب کنم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *