سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

سیدصالحی: از استقلال شكايت مي‌كنم

دوشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب: 224209
مهاجم تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سپاهان برای صعود به میدان خواهد رفت، گفت: تمام تلاشم را برای گل‌زنی به استقلال می‌کنم.
به گزارش جهان سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با ایسنا، در آستانه بازی حساس تیمش برابر استقلال اظهار‌ کرد: وضعیت تیم ما عالی است، ولی بازی سختی خواهد بود چرا که استقلال تیم پرمهره‌ای است و برای نشان دادن قدرتش به میدان خواهد آمد و ما نیز برای صعود می رویم.

وی با بیان اینکه سپاهان محکوم به برد است، ادامه داد: خدا کمک کند می توانیم بازی را ببریم و امید زیادی نیز داریم که با استفاده از شرایط میزبانی سه شنبه دست پر از میدان خارج شویم.

سید صالحی در خصوص گل‌زنی‌اش در این بازی خاطرنشان‌کرد: مهم گل زدن من سید صالحی نیست، مهم برد سپاهان است و من نیز تمام تلاشم را برای گل‌زنی به استقلال می‌کنم.

مهاجم سپاهان در خصوص طلبش از استقلال نیز یادآور‌ شد: به احترام فتح الله زاده شکایت نکردم، اما بعد از اين بازی‌ در اين خصوص اقدام مي‌كنم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *