جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

خیلی‌ها رای دادند اما فقط رای من علم شد

شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۱۹
کد مطلب: 223829
خاتمی با بیان اینکه خیلی ها رای دادند، اما فقط رای من علم شد تاکید کرد: من قبول دارم رای دادنم یک شوک در جامعه ایجاد کرد که در این زمینه انتقاد ها را قبول دارم.
به گزارش جهان، یک سایت نزدیک به اپوزیسیون که چندی پیش و برای چندمین بار فیلتر شده است،‌ به نقل از فردی به نام صالح آبادی نوشته است: امروز به مناسبت سالگرد دوم خرداد دیداری با آقای خاتمی برپا بود که وی با ناخرسندی از پیامدهای رای دادنش در انتخابات مجلس نهم گفت:  به خاطر گشایش در امور رای دادم اما متاسفانه هیچ خیرخواهی از سوی حاکمیت دیده نشد و فضا هر روز بدتر از گذشته شده است.

خاتمی با بیان اینکه خیلی ها رای دادند، اما فقط رای من علم شد تاکید کرد: من قبول دارم رای دادنم یک شوک در جامعه ایجاد کرد که در این زمینه انتقاد ها را قبول دارم.

گفتنی است، پیش از 12 اسفند ماه 90، در رسانه های اپوزیسیون عنوان می شد که خاتمی در انتخابات شرکت نخواهد کرد. به همین دلیل رای دادن وی موج جدیدی از سردرگمی و درگیری در جبهه ضدانقلاب را ایجاد کرد.

البته همه نظرسنجی ها از مشارکت بالای مردم در انتخابات حکایت داشت شاید از همین رو بود که آقای خاتمی هم ترجیح داد برچسب تحریم را از خود بردارد و برای بازگشت به صحنه سیاسی کشور خبرسازترین اقدام ممکن را هم انجام دهد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
او ندانسته کاری را می کند بعد ننه من غریبم سر می دهد . نادن تو به همپالگیهایت هم نارو زدی و خیانت کردی . تو با هدایت دیگران در فتنه 88 برای کشور هزینه ایجاد کردی .