پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

مورینیو: توپ طلایی حق رونالدو است

چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۶:۴۰
کد مطلب: 223194
سر مربی‌ تیم فوتبال رئال مادرید می‌ گوید كه حقش است كه 'كریستیانو رونالدو' مهاجم تیم مادرید توپ طلایی این فصل را از آن خود كند.
به گزارش ایرنا ، ' خوسه مورینیو' افزود: رونالدو و مسی بالاتر از سایر بازیكنان قرار دارند و اگر عدالت باشد توپ طلایی سال جاری را رونالدو خواهد برد.

وی كه تیمش چهارشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی‌ فوتبال كویت می‌ رود، گفت كه همه اعضای تیم در كسب مقام نخست در لیگ لالیگا اسپانیا كمك كردند اما رونالدو بازیكنی استثنایی است زیرا گل های مختلفی‌ را به هر صورت و در هر جای زمین بازی وارد دروازه كرد.

وی با اشاره به بازی تیمش با كویتی ها گفت : رئال مادرید برای گردشگری به كویت نمی رود بلكه خواهان انجام بازی خوب و برد این دیدار است.

مورینیو افزود :می دانم كه بازی چهارشنبه، دیداری دوستانه است اما رئال مادرید همیشه باید ابهت خود را نشان دهد و به این دلیل همه ی اعضای تیم در این دیدار حضور دارند.

وی با اشاره به دشواری بازیهای لیگ و خستگی بازیكنان گفت : بازیكنان به رغم خستگی ناشی از باز های لیگ نباید فراموش كنند كه اعضای تیم رئال مادرید هستند.

سر مربی‌ پرتغالی رئال مادرید خاطرنشان كرد :بسیار مهم است كه هیچ كدام از بازیكنان مصدوم نشوند زیرا بسیاری از آن ها قصد رفتن به بازی های قهرمانی اروپا را دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *