پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۴
عامل ترور شهید علیمحمدی به سزای اعمالش رسید

جاسوس موساد صبح امروز به دار مجازات آویخته شد

سه شنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 223005
جاسوس موساد و عامل ترور شهید مسعود علی محمدی از دانشمندان هسته‌ای کشورمان صبح امروز سه شنبه به دار مجازات آویخته شد.
جاسوس موساد صبح امروز به دار مجازات آویخته شد
به گزارش جهان به نقل از واحد مرکزی خبر، مجید جمالی فشی که در جریان سفر به خارج از کشور با عوامل سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی موسوم به موساد ارتباط برقرار کرده بود ، چندین نوبت با عوامل این سرویس در کشورهای مختلف دیدار و نهایتا برای دریافت آموزش‌های مربوط به ترور شهید علی محمدی به اراضی اشغالی فلسطین منتقل و تحت آموزش‌های نظامی و تروریستی قرار گرفته بود.

وی پس از بازگشت به کشور ، با تهیه مقدمات ارتکاب جنایت ، نهایتا با بمب گذاری در یک دستگاه موتورسیکلت، این دانشمند هسته ای کشورمان را در برابر خانه اش به شهادت رساند.

محکوم علیه پس از دستگیری ، به تمامی اتهامات خود اعتراف و شرح دقیقی از چگونگی جذب توسط عوامل موساد و تعلیمات آنان برای شهادت دانشمند هسته‌ای کشورمان را تشریح کرد. دادگاه رسیدگی به اتهامات جمالی فشی در تاریخ اول شهریورماه سال گذشته در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران به ریاست قاضی صلواتی و با حضور وکیل ، نماینده دادستان و اصحاب رسانه‌های جمعی به صورت علنی برگزار شد که نهایتا نامبرده به اتهام محاربه و افساد فی‌الارض از طریق ترور شهید علی‌محمدی به واسطه مستقر کردن موتورسیکلت و انفجار آن، همکاری با رژیم صهیونیستی و شبکه تروریستی موساد، تحصیل مال نامشروع به واسطه همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی، تخریب اموال مسکونی ناشی از انفجار بمب و نگه‌داری مواد روان‌گردان به اعدام محکوم شد.

با اعتراض محکوم علیه پرونده جهت رسیدگی به دیوان‌عالی کشور ارسال که شعبه مربوط در دیوان عالی کشور هم رای دادگاه بدوی را تایید کرد و حکم صادره بامداد روز جاری اجرا شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تا درس عبرتی باشد برای خود فروخته ها و وطن فروشان بی شرف
Iran, Islamic Republic of
خيلي خوشحال شدم / سزاي جاسوس ها و خيانت كنندگان به كشور همينه
Iran, Islamic Republic of
خدا لعنتش كنه ان‌شاءالله در عذاب اليم الهي بسوزد
هر كه نان از عمل خويش خورد
اين خاك بر سر آبروي جوان ايراني را برد اگر تروريست خارجي بود كمتر دلمون مي سوخت چونكه هم يه دانشمند را از ما گرفت هم آبروي جوان ايراني را اينجاست كه درايت رهبر عزيزمان در مورد دشمنان داخلي مشخص ميشود كه بارها هشدار داده اند
Iran, Islamic Republic of
تصوير دار زدنش را در سايت بگذاريد تا درس عبرت براي ديگران شود
Iran, Islamic Republic of
خدالعنتش کنه
Iran, Islamic Republic of
با ایران اسلامی نمیشه درافتاد
ديگه توهين و ناسزا چرا طرف يک گناه بزرگي مرتکب شده و قصاص هم شده و تاوان هم داده ، به گفته قران قصاص گناه بزرگ قتل را پاک مي کند و صد البته که همه ما گناهان بزرگ و کوچک فراوان داريم...!!! چه بسا که اون توبه کرده و پاک شده ... !! ما بايد به فکر آخرت خودمون باشيم ...!
Germany
"ديگه توهين و ناسزا چرا طرف يک گناه بزرگي مرتکب شده و قصاص هم شده و تاوان هم داده ..."


بعضیا چقدر تیتیش مامانی نظر می دن. بابا رافت و مهربونی هم حدی داره که غالبا هر چی از حد بگذره نتیجه عکس میده. این تازه جزای دنیایی اون هست. اگر اگر اگر قرآن خونده باشید می بینید برخی گناهان لعنت دائمی تا قیامت رو به همراه داره که اگر اشتباه نکنم قتل یکی از اونهاست. پس از پاپ کاتولیکتر نشید و ادا و اطوار در نیارید لطفا. این قمپزها خریداری نداره. به شماها باشه به خاطر کشته شدن ابن مرجانه توسط مختار، برای ابن مرجانه دعای مغفرت می کنید!!!!
بنام خدا
خداوند تروريستهاي جنايت كار شيطان پرست را به سزاي اعمال ننگينشان برساند .
من تيتيش ماماني نظر ندادم ... واقعيت را گفتم ... هيچ کس جز خداوند نسبت به اعمال و عاقبت امور ما آگاهتر نيست و اوست که به عدالت رفتار مي کند و به قول خودمون مو را از ماست ميکشد ... هر کس را هم تو قبر خودش ميگذارن با اعمال خودش که براش کافيه .... و هيچ کس هم از فرداي خود مطمئن نيست... !! انسان جايزالخطاست و همه ما نياز به توبه و بخشش خداوند داريم و البته خداوند رئوف و مهربان است .
لعنت خدا برتووطن فروش
Germany
کاش چند تا از مسئولین فرهنگی مرتبط با این انحرافات جوانان را هم همراه این اعدام میکردید
Sweden
دار زدن براش کم بود