دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 6 May 2024
 
۰

هزینه میلیونی مدیران ورزش در کیش

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۱۷
کد مطلب: 222782
یکی از شرکت های وابسته به وزارت ورزش به بهانه برگزاری همایش پژوهشی- مهندسی، مدیران خود را در یک هتل پنج ستاره کیش میهمان کرد.
به گزارش مشرق، مدیران این شرکت که پیش از این نیز با به کارگیری شماری از اشخاص غیر ورزشی زمینه ساز شائبه هایی شده بودند، به بهانه برگزاری همایشی در زمینه مهندسی، حدود 100  نفر از مدیران ورزشی و زیر مجموعه شرکت خود را به هتل پنج ستاره ای در این جزیره میهمان کرده اند.

 سوال پیش رو اینجاست که آیا فضا و مکان مناسبی در تهران وجود ندارد یا در این شرکت و زیر مجموعه آن فضا ومکان مناسبی وجود ندارد که هزینه این چنینی صورت می گیرد؟ از سویی، مگر وزارت ورزش فاقد امکاناتی برای برگزاری چنین همایشی است که این مراسم در این جزیره تفریحی برگزار می شود؟ آیا نباید تلاش داشت تا اینگونه برنامه ها با هزینه کمتری پیگیری شود؟ البته، این نکته را نیز نباید از یاد برد که اساسا چنین همایش هایی، چه خروجی داشته و می تواند داشته باشد.

این اتفاق و هزینه های سنگین در شرایطی انجام می شود که در فاصله کمتر از 3 ماه به المپیک، برخی فدراسیون ها حتی فضای مناسب برای انجام تمرین نداشته یا هزینه های کافی برای برگزاری اردوها و برنامه های خود ندارند.

در هفته گذشته بسیاری از قهرمانان از اینکه سکه های قهرمانی  خود در دو سال گذشته را نقدا و با نرخ 300 هزار تومان دریافت کرده اند، رنجیده شده اند؛ اما در گوشه ای دیگر از ورزش، هزینه های سنگینی برای اتفاقی به نام همایش صورت می گیرد.

چه خوب بود مدیران این شرکت، با نگاهی جدی و ارزشی، سعی در اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی می داشتند تا به طور مثال تیم فوتبال سپاهان در چنین ورزشگاهی جشن قهرمانی برگزار نکند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *