پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰

نشان دولتی احمدی‌نژاد به پنج مدیر نهاد

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۰۱
کد مطلب: 222778
رییس جمهوری یكشنبه شب در مراسمی در مشهد به پنج نفر از مدیران نهاد ریاست جمهوری نشان دولتی و لوح زرین سپاس اعطا كرد.
به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد در آیین پاسداشت یكصدمین سفر استانی هیات دولت در حاشیه جشنواره خدمت در محل نمایشگاه بین المللی مشهد از این مدیران كه در برگزاری سفرهای استانی نقش موثری داشتند، تقدیر كرد.

رییس جمهوری همچنین به محمد هاشم غرقی رییس مركز رسیدگی به شكایات مردمی نهاد ریاست جمهوری نشان دولتی خدمت اعطا كرد.

مرتضی دادخواه دبیر ستاد سفرهای استانی ، محمد علی زهره ای معاون پشتیبانی و تحول اداری ، مهدی آشتیانی معاون مراسم و تشریفات و سرهنگ محمد اسدنژاد فرمانده یگان حفاظت نهاد ریاست جمهوری ، افرادی بودند كه لوح زرین سپاس دریافت كردند.

مدیر كل امور مدیران ارشد و اهدای نشان های دولتی نهاد ریاست جمهوری در این زمینه گفت : این اقدام در اجرای اصل 120 قانون اساسی و مصوبه هیات وزیران به منظور تجلیل از تلاش های خالصانه مسوولان و مدیران نهاد ریاست انجام شد.

حاجی خانی افزود : این افراد در هر چه باشكوه تر برگزار شدن سفرهای استانی نقش موثری داشتند.

احمدی نژاد همچنین از جشنواره و نمایشگاه خدمت پاسداشت یكصدمین سفر استانی هیات دولت كه در حاشیه چهارمین سفر استانی رییس جمهوری به خراسان رضوی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد برپا شده است ، بازدید كرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *