جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
 
۰
۱

تبریک رئیس جمهور به تیم ملی

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۴۵
کد مطلب: 222756
رییس جمهور در پیامی قهرمانی تیم ملی كشتی آزاد ایران در رقابت‌های جام جهانی كشتی را به قهرمانان، مربیان و دست اندركاران تیم ملی كشتی آزاد و ملت ایران تبریك گفت.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت ،'محمود احمدی نژاد' در این پیام آورده است:پیروزی مقتدرانه تیم ملی كشتی آزاد كشورمان و كسب مقام نخست قهرمانی رقابتهای جام جهانی، نشان دیگری از شایستگی‌ها و توانمندی‌های جوانان دلیر این سرزمین است.

در پیام رییس جمهور تصریح شده است: ‌اهتزاز پرچم با شكوه كشورمان به مناسبت این پیروزی ارزشمند برگ زرین دیگری در كارنامه جوانان عزیز ما خواهد بود.

این پیام می افزاید :‌اینجانب ضمن تقدیر و تشكر از همه دست‌اندركاران، مربیان و قهرمانان تیم ملی كشتی آزاد، این قهرمانی افتخارآمیز را به همه ملت بزرگ و رشید ایران تبریك و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان عزت و سربلندی هر چه بیشتر را برای جوانان ایران اسلامی مسألت دارم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باسباس وتشکر فراوان از قهرمانان بر افتخار وتمامی دست اندرکاران تیم ملی کشتی ازاد کشورمان .سرافراز وسربلند شدیم.از خداوند متعال برای تک تک شماها عزیزان موفقیت وعاقبت بخیر می طلبیم دلتان شاد وخسته نباشید.