شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰
۱

پیشنهادیک نام‌جالب برای نیروگاه اتمی بوشهر

يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۵
کد مطلب: 222598
یک وبلاگ نویس پیشنهاد داد که نام نيروگاه اتمی بوشهر به نيروگاه خليج فارس تغيير نام پيدا كند.
به گزارش جهان، "ظهیر کاظمی" در وبلاگ کانون بصیرت بسیج دانشجویی بوشهر نوشت:
چند وقتي است كشورهاي حوزه خلج فارس، اتحاديه عرب و شوراي همكاري خليج فارس با حمايت كشورهاي غربي به دنبال اين هستند كه نام جعلي خليج ع.ر.ب.ی را به جای خلیج تا ابد فارس جایگزین کنند و از این رو  به دنبال بهانه اي براي رقابت استراتژيك رياض با تهران بر سراستيلا برخليج فارس هستند.

از این رو موتور جستجوگر گوگل نام خليج فارس را از روي نقشه این جستوجوگر حذف مي كند. گرچه همه اينها آب در هاون كوبيدن است اما خوب است که ما هم سوزني به خودمان بزنيم، بي توجهي بعضي از مسئولان باعث شده است بعضي از اين كشورها كه هنوز 40 سال از عمر آنها نگذشته است ادعاي حاكميت بر جزاير سه گانه ايرانی كنند.

در همين خصوص بعد از ادعاي شيخ نشين ها در خصوص جزاير سه گانه، قرار بر اين شد كه استاني به نام استان خليج فارس وارد تقسيمات كشوري شود، اما فقط در چند روز آغازین اين موضوع مورد پيگيري قرار گرفت و درحال حاضر خبري از آن نيست.

 همين كم محلي ها سبب می شود دشمنان نظام از آن استفاده کرده و اندیشه های آلوده خود را به خورد دیگران بدهند در اين راستا پيشنهادي به مسئولين دارم و آن هم اينكه (چند روز پيش اعلام شد که نيرو گاه بوشهر از سوم خرداد به ظرفيت كامل خود مي رسد) كمترين كاري كه ما مي توانيم براي اعتلاي نام خليج فارس انجام دهیم اين است كه نام نيروگاه بوشهر را به نيروگاه خليج فارس تغيير دهيم.

اين مسئله به لحاظ اين كه بحث هسته اي شدن ايران در صدر اخبار جهان قرار دارد گذاشتن نام خليج فارس بر نيروگاه بوشهر به لحاظ تبليغاتي مي تواند بسيار مفيد فايده بوده و نام خلیج تا ابد فارس را بیش از پیش بر سر زبان ها بیندازد چرا که در این صورت تمامی خبرگزاری ها و رسانه های دنیا مجبور به ذکر این نام زیبا و باصلابت خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


والا من تیتر خبر رو خوندم می خواستم همین پیشنهادو بدم. یادش بخیر معلم شیمی سال سوممون می گفت:
هرچی رو ما اومدیم کشفش کنیم یکی زودتر کشف کرد!