جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۳
اختصاصی جهان/

پشت پرده اتفاقات استقلال؛کودتا از رختکن شروع شد!

+ تصاویر ترک تمرین استقلال توسط بازیکنان
يکشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۲۵
کد مطلب: 222567
بازیکنان استقلال در پیغامی برای مدیران این باشگاه اعلام کرده بودند...
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، اتفاقی که دیروز در تمرین استقلال رخ داد و در نهایت به ترک محل تمرین از سوی بازیکنان انجامید، در حقیقت ریشه در اتفاقی داشت که روز بازی این تیم برابر نفت تهران رخ داد.

استقلالی ها که از مشکلات مالی تیم شان به ستوه آمده بودند، در روز بازی با نفت تهران پیگیر مطالباتشان شدند و حتی برخی از آنها بعد از آن بازی تهدید کردند که دیگر در تمرینات شرکت نمی کنند اما جرقه اصلی اتفاقات دقایقی پس از پایان بازی استقلال و نفت در رختکن آبی پوشان زده شد؛ وقتی که مدیران استقلال بجای حضور در رختکن و خسته نباشید گفتن به بازیکنان سوار بر ماشین هایشان شدند و ورزشگاه را ترک کردند.


یکی از بازیکنان استقلال وقتی می شنود که مدیران تیم رقیب یعنی  نفت در رختکن تیم شان حاضر شده و به بازیکنان این تیم در پایان آخرین هفته لیگ برتر خسته نباشید گفته اند به شدت در رختکن معترض می شود  لذا بازیکنان همگی به پرویز مظلومی سرمربی خود می گویند در تمرین فردا حاضر نخواهیم شد که این مسئله-تحریم تمرینات- با وساطت مربیان  کم رنگ می شود اما بالاخره در تمرین روز شنبه وقتی باز هم خبری از مدیران استقلال نمی شود تصمیم روز جمعه بازیکنان استقلال عملی شده و آنها محل تمرین را ترک می کنند.


اما مهمترین خبری که بعد از این اتفاق رسانه ای شد، تهدید مجتبی جباری بعنوان سردسته کودتا گران استقلال از سوی علی فتح الله زاده بود؛ موضوعی که خیلی زود رنگ باخت زیرا بازیکنان استقلال در پیغامی برای مدیران این باشگاه اعلام کرده بودند جباری نباید قربانی این ماجرا شود و تصمیم به ترک تمرین یک تصمیم جمعی بوده است تا این موضوع، به انعطاف مدیران استقلال در آستانه بازی حساس شان برابر نسف قارشی ازبکستان منتهی شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
سالانه میلیاردها پول به ورزش کشور تزریق می شود ولی باز هم باشگاه ها از بی پولی ناله می کنند! معلوم است این پولها در کجا هزینه می شود؟! نباید هیچ نظارتی بر امر ورزش و بودجه های هنگفتی که در آن صرف می شود وجود داشته باشد؟!
اگه حقوقشون ماهي 400 هزار تومن بود اينقدر ادا در نمياوردن
Iran, Islamic Republic of
باید تمام عاملین بی نظمی از صحنه فوتبال محو شوند ، تا نسبت به شرح وظایف خود متعهد باشند . آیا در آمد سالیانه 500 - 600 میلیونی یک فوتبالیست بعضا بی سواد و حقوق 30 میلیونی استاد دانشگاه یا حقوق سالانه 10 میلیونی یک معلم ، از نشانه های عدالت است ؟ یک معلم باید تمام دریافتی 30 سال خود را پس انداز کند تا بشود یک سال حقوق خوش گذرانی آقایان ، محاسبه کنید در آمدهای سالانه 4-5 میلیونی جماعت زحمتکش کارگر و ....