دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
 
۰
۱

جزییات بودجه پیشنهادی قوه قضائیه

جمعه ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۳۳
کد مطلب: 222355
عضو کمیسیون قضایی مجلس جزئیات بودجه پیشنهاد شده برای دستگاه قضایی را تشریح کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس؛ موسی قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی فارس؛ درباره روند تصویب بودجه مربوط به دستگاه قضایی در مجلس شورای اسلامی با اعلام این مطلب افزود: در کمیسیون تلفیق مقرر شد 220 میلیارد تومان بودجه به دستگاه قضایی اختصاص یابد.

وی افزود: از این رقم 130 میلیارد تومان بودجه عمرانی و 90 میلیارد تومان بودجه جاری است.

عضو کمیسیون قضایی مجلس خاطر نشان کرد: همچنین در پیشنهاد کمیسیون تلفیق این گونه ذکر شده که 140 میلیارد تومان از این بودجه در اختیار رئیس‌قوه قضائیه باشد و 80 میلیارد آن مابین دستگاه‌های تابعه این قوه تقسیم شود.

نماینده مردم قائنات با اعلام این نکته که ردیف بودجه 450 میلیارد تومانی برای برخی سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی در کل کشور دیده شده است گفت: سازمان زندان‌ها که زیر مجموعه قوه قضائیه است از این ردیف بودجه نیز سهمی خواهد داشت.

موسی قربانی تصریح کرد: البته این ارقام جدای از افزایش 7.5 میلیاردی درآمد سازمان پزشکی قانونی و افزایش 9 میلیارد تومانی بودجه درآمدی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ميشه بفرماييد اين بودجه ازكدام منبع اضافه شده حتما"مانند گذشته با افزايش تعرفه ها و از جيب ملت