يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2 Jun 2024
 
۰

سومین تیم راه یافته به لیگ‌برتر مشخص شد

چهارشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۶
کد مطلب: 222143
تيم فوتبال گهر دورود در ديدار برگشت پلي‌آف در بروجرد با نتيجه يك بر يك برابر ايران‌جوان بوشهر مساوي شد اما در مجموع دو ديدار رفت و برگشت، سومين تيم صعود كننده به ليگ برتر نام گرفت.
به گزارش ايسنا، تيم فوتبال گهر زاگرس دورود، موفق شد در مجموع دو ديدار رفت و برگشت پلي‌آف، ايران‌جوان بوشهر را شكست دهد و به عنوان سومين تيم ليگ يكي به فصل داوزدهم ليگ برتر صعود كند.

گهر در ديدار برگشت در خانه با تساوي بدون گل متوقف شد اما به دليل تساوي يك بر يك در ديدار رفت و به دليل گل زده در خانه حريف به ليگ برتر راه يافت.

گهر دورود در حالي موفق شد به ليگ برتر صعود كند كه تماشاگران پر تعداد اين تيم ورزشگاه را پر كرده بودند و حتي تعداد بسيار زيادي نيز به دليل كمبود جا پشت درهاي ورزشگاه مانده بودند.

مطمئنا حضور گهر در ليگ برتر و تقابل اين تيم با تيم‌هاي پر طرفداري مانند پرسپوليس، استقلال و تراكتورسازي در دورود بر جذابيت‌هاي فصل آينده ليگ برتر اضافه مي‌كند.

بدين ترتيب، تيم‌هاي آلومينيوم المهدي هرمزگان، پيكان قزوين و گهر زاگرس دورود سه تيمي هستند كه به جاي تيم‌هاي سقوط كرده شهرداري تبريز، شاهين بوشهر و مس سرچشمه در فصل دوازدهم ليگ برتر حاضر خواهند بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *