پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
اختصاصی جهان/

پشت پرده اعتراض کاپیتان استقلال فاش شد

امیر آبادی از همبازیانش شاکی است
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۰
کد مطلب: 221329
کاپیتان استقلال وقتی وارد رختکن شد و ماجرا را شنید تاب نیاورد و به مربیان تیمش اعتراض شدیدی کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی جهان، بعد از بازی استقلال برابر الریان قطر آنچه بیش از هر چیز(حتی بیش از پیروزی بر تیم قطری) در اردوی این تیم برجسته شد، قهر کاپیتان استقلالی ها بود؛ موضوعی که برخی به نیمکت نشینی وی مرتبط می دانند اما خود امیر آبادی و حتی مظلومی گفته اند که ارتباطی با مسایل فنی ندارد.

تلاش رسانه ها برای یافتن علت اصلی قهر امیرآبادی به جایی نرسید و کسی متوجه نشد که بعد از بازی استقلال و الریان به چه دلیل مهدی امیرآبادی با سر و صدای زیاد و در حالی که فریاد می کشید، رختکن را ترک کرد.

یکی از نزدیکان باشگاه استقلال اما بالاخره پرده از اصل ماجرا برداشت.

به گفته این فرد، بعد از بازی با الریان و در حالی که بازیکنان داخل رختکن به شادمانی می پرداختند مدیرعامل باشگاه وارد رختکن می شود. چند نفر از بازیکنان تصمیم می گیرند از فرصت استفاده کرده و مشکلات مالی شان را با فتح الله زاده در میان بگذارند.

برای این کار سراغ پژمان منتظری می روند از او می خواهند به عنوان کاپیتان نزد مدیرعامل برود و موضوع را مطرح کند که این اتفاق نیز رخ می دهد اما در ادامه، ماجرا وقتی از سوی امیرآبادی که کاپیتان استقلال محسوب می شود مشاهده می گردد و متوجه این مسئله می شود، این بازیکن حسابی شاکی شده و ضمن ابراز شکایت خود از دست برخی همبازیانش و همچنین منتظری که چرا او را به عنوان کاپیتان قبول ندارند رختکن را به حالت قهر ترک می کند.

این در حالی بود که امیر آبادی  بعد از رفتن منتظری به کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی، ابراز گلایه کرده و گفته بود چرا باید با وجود خودش که کاپیتان استقلال است بازیکن دیگری را به مصاحبه ببرند و استقلالی ها نیز به او پاسخ داده بودند ما تو را پیدا نکردیم و مجبور شدیم پژمان را به کنفرانس ببریم.

 اما مهدی امیر آبادی این بار دیگر تاب نیاورد و مستقیما مربیان استقلال را نشانه گرفت؛ مسئله ای که مظلومی را به شدت ناراحت  و حتی این بازیکن را از لیست مسافران به آبادان حذف کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *