جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰
۲

ابراز نگرانی جبهه متحد از انتشار یک خبر مجعول در آستانه انتخابات

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۱۸
کد مطلب: 220951
در پی انتشار طرح شایعاتی در جلسات و پیامک های یک جبهه خاص سیاسی، مبنی بر حمایت فرزندان مسئولین ارشد نظام از فهرست این گروه، روابط عمومی جبهه متحد اصولگرایان با صدور اطلاعیه ای نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جبهه متحد اصولگرایان، متن این اطلاعیه به این شرح است:

متاسفانه در برخی جلسات یک جبهه خاص سیاسی و بعد از آن در قالب ارسال پیامکهایی عنوان شده است که فرزندان برخی مسوولین ارشد نظام از یک فهرست انتخاباتی حمایت نموده اند.

رویه ای که رهبر معظم انقلاب در همه انتخابات داشته اند بر این بوده که صرفا معیارهای نامزدهای اصلح را مطرح می فرمودند و برخلاف ادعای خلاف برخی جریانهای سیاسی، ایشان هیچگاه از شخص یا فهرست مشخصی، حمایت نکرده اند که اکنون برخی بخواهند در یک بد اخلاقی انتخاباتی این اخبار مجعول را منتشر نمایند.

جبهه متحد اصولگرایان، همچون گذشته ضمن ابراز نگرانی از انتشار این اخبار مجعول، آن هم در ساعات منتهی به برگزاری مرحله دوم انتخابات، خواستار رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی گروه های سیاسی است.

جبهه متحد اصولگرایان
پنج شنبه 14 اردیبهشت 91
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باباجان نگران نباش. درک سیاسی ما ملت بالاست و به شایعات توجهی نداریم. ما خودمان میدانیم که به چه کسی رای بدهیم؟ ما ملت رای به نمایندگانی میدهیم که راهشان راه اسلام و راه ولایت و راه شهدا است نه رای به نمایندگانی که بعضا مفت خور و بی خاصیت هستند
ما به نماینده ای که نوکر انگلیس و آمریکا است و یا نماینده ای که بودن و نبودنش در مجلس برای ما ملت فایده ای ندارد و صرفا مفت خور و فقط حرف های اراجیف میزند و به فکر ما ملت نیست بلکه به فکر جیب خود و خانواده اش است رای نمیدهیم.
پس نگران نباشید رای ما رای به نماینده دلسوز نظام است نه نماینده مفت خور.
مرگ بر ضد ولایت فقیه
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه باب شده اغلب گروه ها و جناح ها موقع انتخابات خودشونو می چسبونن به ولایت فقیه و بعد از انتخاب دیگه به فرمایشات ایشون توجه خاصی ندارن