شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

دستگیری ۷۸ سارق در شمال تهران

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۱۹
کد مطلب: 220852
سر کلانتر سوم پلیس پایتخت از کشف بیش از ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه و دستگیری ۷۸ سارق در شمال پایتخت، طی دو هفته اول اردیبهشت خبر داد.


به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس،‌ سرهنگ حسینیان، سرکلانتر سوم پلیس پایتخت اظهار داشت: با اجرای طرح‌های امنیت محله محور بنابر تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در محلات تهران در شمال پایتخت بیش از ۳۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه را طی دو هفته اول اردیبهشت ماه کشف و ضبط کردند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در مدت مذکور بیش از ۱۵ سارق منزل، ۹ سارق اتومبیل، ۵ سارق مغازه، ۱۹ جیب‌بر، بیش از ۳۰ سارق لوازم خودرو و تعدادی سارق کیف قاپ و سارق به عنف شناسایی و دستگیر شدند.

حسینیان ادامه داد: اجرای طرح‌های امنیت محله محور عرصه را بر ارتکاب جرم مجرمان تنگ کرده است.

سر کلانتر سوم پلیس پایتخت از تحویل متهمان به مراجع ذی صلاح جهت سیر مراحل قانونی پرونده خبر داد و گفت: اجرای طرح های امنیت محله محور در شمال پایتخت رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس را به دنبال داشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *