پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
 
۰
۱

سایت رفاهی بار دیگر از دسترس خارج شد

پنجشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 220821
درحالی سازمان هدفمندی مهلت مراجعه به سایت رفاهی برای اعلام انصرف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی را تا پایان ساعت 24 امروز پنج شنبه تمدید کرد که این سایت امروز بار دیگر از دسترس خارج شده است.
به گزارش فارس طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امروز 14 اردیبهشت آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی ( www.refahi.ir) برای اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی است، اما با اوج مراجعه مردم به این سایت طی امروز، امکان دسترسی به این سایت بار دیگر غیر ممکن شده است.

پیش از این آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی 12 اردیبشت ماه بوده است که درپی بروز اختلال در این سایت و عدم امکان دسترسی مردم، سازمان هدفمندی یارانه‌ها مهلت را به میزان 48 ساعت یعنی تا ساعت 24 پنج شنبه 14 اردیبهشت تمدید کرده است.

مرادی رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها هم که همچون سایت این سازمان مدت زیادی خارج از دسترس است، در تنها گفت و گوی خود در چند روز گذشته اعلام کرد، تنها کسانی که پیامک انصراف برای آنها ارسال شده است، به سایت رفاهی مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اما من 10 دقيق پيش مراجعه كردم و بسيار راحت اين كار رو انجام دادم اگه باور ندارين حاضرم شماره ملي و سريال شناسنامه ام رو هم بدم تا پيگيري كنيد